سهراب انتظاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مربی بزرگی به نام برانکو داریم و امسال به کسب دو جام امیدواریم/ سرخ‌پوشان باید مقابل تیم سرسخت ماشین‌سازی کار را تمام کنند

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۵:۴۶:۲۸
کد خبر: ۸۴۴۳۱۷
مربی بزرگی به نام برانکو داریم و امسال به کسب دو جام امیدواریم/ سرخ‌پوشان باید مقابل تیم سرسخت ماشین‌سازی کار را تمام کنند
مهاجم مازندرانی و پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم امشب مزد زحمات خود در طول فصل را خواهند گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس امشب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و نهم میزبان ماشین سازی تبریز است. سرخ‌پوشان پایتخت در صورت برد احتمالی با توجه به بازی سخت سپاهان مقابل پدیده شانس بالایی برای قطعی کردن قهرمانی خود دارند و شاید این موضوع باعث استرس بازیکنان نیز بشود.

سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس بازی ساده‌ای پیش‌رو ندارد و از هواداران می‌خواهم برای حمایت تیم به ورزشگاه بروند. پرسپولیس بازی مهمی پیش‌رو دارد و برد این دیدار می‌تواند بسیار سرنوشت‌ساز باشد. با توجه به اینکه ماشین سازی و تراکتورسازی زیر نظر یک نفر هدایت می‌شوند به احتمال فراوان بازیکن ماشین سازی شارژ روحی شده اند و قول پاداش نیز به آنها داده شده تا از پرسپولیس امتیاز بگیرند و بچه ها باید مقابل این تیم سرسخت با تلاش زیاد کار را تمام کنند. از طرفی بازی بنده فکر می کنم پدیده بتواند در بازی همزمان حداقل یک امتیاز را از سپاهان بگیرد البته ما به بازیکنان و کادر فنی خود ایمان داریم و به امید خدا پرسپولیس در این بازی برنده می شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره کسب جام حذفی و دبل پرسپولیس در کسب جام نیز اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس باید پله پله جلو برود، بی شک سرخ‌پوشان باخت به پاختاکور را فراموش کرده اند و تیم دیگر دغدغه لیگ قهرمانان را ندارد و بعد از برد در بازی مقابل ماشین سازی و مسجل شدن قهرمانی بچه ها کمی استراحت لازم دارند. در این چند وقت اخیر بازیکنان از جان مایه گذاشتند و امشب ان‌شاءالله دست رنج تلاش خود را با قهرمانی در لیگ می‌گیرند و پس از استراحتی که عرض کردم آن‌وقت می‌توان به جام حذفی و فتح آن فکر کرد. با اتکا به مربی بزرگی به نام برانکو که از آن بهره می‌بریم و بازیکنان خوبی که تیم در اختیار دارد من به دبل قهرمانی امیدوارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز