قبل از دیدار امشب صورت گرفت؛

درخواست مهم و حیاتی کاپیتان پرسپولیس از هواداران

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۵:۴۱:۳۶
کد خبر: ۸۴۴۳۲۵
درخواست مهم و حیاتی کاپیتان پرسپولیس از هواداران
کاپیتان دوم پرسپولیس با دعوت از هواداران برای حمایت از بازیکنان و برگزاری جشن قهرمانی، از آنها خواست از سود بردن از اقلام شیپور و ... که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، خودداری کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس امشب در دیداری حساس برابر ماشین سازی قرار خواهد گرفت تا آخرین حضور خود در استادیوم آزادی را در فصل هجدهم پشت سر بگذارد. آنها اکنون با اختلاف سه امتیازی با جدی‌ترین تعقیب کننده‌ خود، امیدوارند با دستیابی به 3 امتیاز جدال با شاگردان رضا مهاجری به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

در این بین طبق انتظار بازیکنان و کادرفنی تیم، آنها امیدوارند در آخرین بازی فصل در استادیوم آزادی برابر سکوهای کاملا پر کار آسان‌تری برای پیروزی به دست بیاورند. حسین ماهینی، کاپیتان دوم و مدافع باتجربه سرخ‌پوشان که این روزها دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، با دعوت از هواداران این تیم برای حمایت از بازیکنان و برگزاری جشن قهرمانی، از آنها خواست از سود بردن از اقلام شیپور و ... که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، خودداری کنند.

ماهینی با اشاره به این موضوع که سروصدای شیپور باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، از آنها خواست با شعارهای حمایت آمیز خود به تشویق تیم بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز