محمد پنجعلی:

تماشاگران ما نباید احساسی شوند/ کمک کنیم دیدار جام حذفی پرسپولیس و سپاهان بهترین بازی شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۷:۱۳
کد خبر: ۸۴۴۴۳۵
تماشاگران ما نباید احساسی شوند/ کمک کنیم دیدار جام حذفی پرسپولیس و سپاهان بهترین بازی شود
کاپیتان اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس تاکید کرد که تماشاگران متعصب تیم‌ها نباید در مواقع حساس، احساسی عمل کنند و با کنترل روی رفتار خود کمک کنند تا بازیکنان محبوبشان عملکرد خوبی در زمین داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت فوتبال پاک را مورد توجه قرار داد و گفت: لیگ برتر فوتبال کشورمان حساسیت فوق العاده زیادی پیدا کرده و در این دو هفته پایانی هم نتایج در تعیین تیم های قهرمان در برخی از باز یها واقعا تعیین کننده سرنوشت است اما در این بین انتظار داریم بازیکنان در داخل زمین مراقب حرکات، رفتار و گفتار خود باشند تا حساسیت بیش از حد به سکوها انتقال پیدا نکند و بازی ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس ادامه داد: قطعا تیم هایی که درصدد قهرمانی هستند و آنها که تلاش می کنند از قعر جدول رهایی پیدا کنند قطعا بازی های جوانمردانه را  به منصه ظهور خواهند رساند اما با اینحال به دلیل اهمیت نتایج باید مراقب باشند که هر اتفاقی رخ دهد به هر حال روزی به خاطره ها تبدیل می شود و اصل و پایه ورزش جوانمردی است که در اذهان باقی خواهد ماند.

پنجعلی به اتفاقات ناخوشایند برخی از بازی های فوتبال هم اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است اتفاقات بدی را در حاشیه برخی دیدارها شاهد بودیم که نباید همه آنها را به حساب ورزش بگذاریم چرا که اتفاقات ورزشگاه ها هم نشات گرفته از اجتماع است اما به هر حال باید بپذیریم که در زمینه فرهنگ سازی باید بهتر عمل می کردیم.

پنجعلی بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی را هم مورد توجه قرار داد و توضیح داد: اتفاقات بازی برگشت واقعا آزار دهنده بود و متاسفانه فوتبال دو تیم را هم تحت تاثیر قرار داد اما باید بپذیریم که اکثریت تماشاگران مسائل اخلاقی را رعایت می کنند آن اندک تماشاگرانی هم که احساسی می شوند باید لحظه ای تفکر کنند و نگذارند احساسات باعث شود رفتار و گفتار بدی از آنها بروز یابد.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: تماشاگران و مسئولان می توانند به برگزاری یک بازی خوب کمک کنند بنابراین خواهش من از تماشاگران این است که با فراموشی  اتفاقات گذشته با سعه صدر شرایط را برای انجام یک بازی زیبا بین دو تیم بزرگ پرسپولیس و سپاهان فراهم آورند تا همگان از بازی این دو تیم مطرح لذت ببرند نه آنکه شرایط طوری شود که بعد افسوس بخوریم.

پنجعلی تاکید کرد: بردها و باخت ها همیشه در فوتبال وجود داشته پس مدیران، بازیکنان، مربیان و تماشاگران باید با رعایت تمام مسایل اخلاقی بهترین شرایط را برای برگزاری فوتبال زیبا فراهم آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز