در مراسم امرو؛

صالحی‌امیری از قمری تقدیر کرد

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۶:۵۸
کد خبر: ۸۴۴۴۷۴
صالحی‌امیری از قمری تقدیر کرد
رئیس کمیته ملی المپیک با اهدا لوح از رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری به جهت درخشش رکابزنان در مسابقات قهرمانی آسیا و اولین مدال بانوان رکابزن تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اهدا لوح از خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری به جهت درخشش رکابزنان در مسابقات قهرمانی آسیا و اولین مدال بانوان رکابزن تقدیر کرد. این جلسه با حضور مرجان محمودی نایب رئیس بانوان، محسن سلگی مدیر تیم‌های ملی، محمود پراش مربی تیم ملی استقامت، سمیه یزدانی بانوی تاریخ ساز دوچرخه‌سواری و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست که کلیه اعضای هیات اجرایی حضور داشتند خسرو قمری گزارش کاملی از نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی ارائه و مورد تمجید و تقدیر اعضای حاضر در این نشست قرار گرفت. رئیس کمیته ملی المپیک در این نشست با اهدای لوح تقدیر از تلاش و موفقیت‌های قمری، سلگی، پراش و سمیه یزدانی و محمودی قدردانی کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در این نشست موفقیت تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را نتیجه برنامه منظم و تلاش بی وقفه مجموعه مدیریتی فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد و خطاب به سمیه یزدانی بانوی دوچرخه‌سوار کشورمان گفت: شما به عنوان نماینده ورزشکاران شهرستانی ثابت کردید که برای رسیدن به بهترین جایگاه قهرمانی هیچ محدودیتی وجود ندارد و از این رکوردشکنی شما احساس غرور و خوشحالی داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز