الهه منصوریان:

انگیزه من برای کسب مدال طلای قهرمانی جهان بیشتر شده است

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۵:۱۴
کد خبر: ۸۴۵۳۷۱
انگیزه من برای کسب مدال طلای قهرمانی جهان بیشتر شده است
قهرمان نامدار ووشوی آسیا و جهان گفت: با این موفقیت، انگیزه من برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی ووشوی ایران و تصاحب مدال طلای رقابت‌های قهرمان جهان، چندبرابر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، الهه منصوریان قهرمان نامدار ووشوی آسیا و جهان موفق شد مبارزه حساس خود در لیگ حرفه‌ای چین را با با برتری مقابل ژانگ قهرمان سال 2015 جهان و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون به اتمام رسانده تا افتخار تازه‌ای را کسب کند.

وی پس از این پیروزی بیان کرد: در عضویت تیم شانگهای هستم و در این مرحله لیگ حرفه‌ای چین با حریف بسیار قدرتمندی رو به رو شدم. تیمی که در این مبارزه به مصاف آنان رفتیم از قهرمانان مطرح جهان در ترکیب خود سود می‌برد.

منصوریان با اشاره به اینکه برای کسب برتری در این مبارزه سختی‌های زیادی را در ماه‌های اخیر متحمل شده است، عنوان کرد: در فینال بازی‌های آسیایی اینچئون برابر این حریف چینی شکست خورده بودم و برای جبران باخت، امید زیادی داشتم.

قهرمان نامدار ووشوی آسیا و جهان تصریح کرد: وقتی برابر حریفی شکست می‌خورید در مبازه بعدی هم انگیزه زیادی دارید و هم ترس از باخت وجود دارد. در راند اول مبارزه کمی دچار مشکل شدم، اما در راند دوم با ضربات متعدد پا و دست و تغییر روش مبارزه به طور کامل بر حریف چینی تسلط پیدا کرده و به پیروزی رسیدم.

دارنده سه مدال بازی‌های آسیایی اظهار داشت: تمرینات سختی که داشتم جواب داد و قطعا این پیروزی مهم در آینده ورزشی من تاثیرگذار است.

وی درخصوص نحوه برگزاری لیگ حرفه‌ای چین بیان کرد: مسابقات در هشت وزن برگزار می‌شود که هر تیم تنها یک نماینده در وزن 52 کیلوگرم بانوان دارد و هفت رقابت دیگر در بخش آقایان است. تیم شانگهای که در آن عضویت دارم، اکنون در رتبه سوم جدول لیگ حرفه‌ای ساندای چین است.

منصوریان ادامه داد: دیدار بعدی ما 10 روز دیگر است که مبارزه نسبتا ساده‌تری است و احتمال دارد در آن به میدان نروم. چرا که معمولا در اینگونه مبارزات نفرات ذخیره تیم ما مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به این که برای ادامه تمرینات و مسابقات لیگ چین تا 45 روز دیگر در شانگهای خواهد بود عنوان کرد: پس از بازگشت به ایران تمام تلاش خود را به کار می‌بندم تا در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی ایران به موفقیت برسم.

قهرمان سال 2017 جهان گفت: امیدوارم بتوانم به ترکیب اصلی تیم ملی برسم تا در مسابقات قهرمانی 2019 جهان که به میزبانی چین و در شانگهای برگزار می‌شود به یک مدال طلای دیگر برسم، چراکه اکنون انگیزه من چند برابر شده است. آشنایی خوبی از شهر شانگهای دارم و می‌خواهم اینجا کسب طلای جهان را جشن بگیریم.

نظر شما