مجتبی محرمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانی پرسپولیس با برد دلچسب‌تر است/ همه باید درباره بازگشت برخی بازیکنان به تصمیم برانکو احترام بگذاریم

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۴:۳۳:۲۳
کد خبر: ۸۴۵۷۱۶
قهرمانی پرسپولیس با برد دلچسب‌تر است/ همه باید درباره بازگشت برخی بازیکنان به تصمیم برانکو احترام بگذاریم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بسیار امیدوارم پرسپولیس با برد هفته آخر با قاطعیت قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل ماشین سازی تبریز باید در هفته سی ام لیگ برتر در جم  مقابل تیم پارس جنوبی قرار بگیرد و برای قهرمانی هم به یک امتیاز نیاز دارد.

مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار برنا گفت: نکته مهم این است که بازیکنان مسابقه قبل را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذارند و در دیدار آینده به فکر کسب هر سه امتیاز باشند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه برخی ها درباره پرسپولیس و جام گرفتن آن حرف های بی ربط می زنند، پرسپولیس 4 هفته است که مساوی می کند پس شما چرا به این تیم نرسیدید و خودتان بازی ها را نبردید. برخی ها هر کاری می کنند تا تمرکز پرسپولیس و کادر فنی تیم را بر هم بزنند اما من بسیار امیدوارم پرسپولیس با برد هفته آخر با قاطعیت در جم قهرمان شود.

ستاره پیشین سرخ‌پوشان درباره بازی مقابل پارس جنوبی جم گفت: به امید خدا بچه ها با ارائه آنچه که کادر فنی از آنها در زمین می خواهد این بازی را می برند و قهرمانی پرسپولیس با برد دلچسب تر است.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره صحبت هایی که درباره برگشت برخی بازیکنان مانند مهدی طارمی و وحید امیری به گوش می رسد اظهار داشت: به نظر من نکته مهم بحث تسویه بدهی به خود سرمربی است و بعد از آن باید درباره بازگشت برخی بازیکنان همه به تصمیم برانکو احترام بگذاریم. فوتبال حرفه ای این صحبتها را برنمی دارد و شاید بازیکنانی که از پرسپولیس رفته اند پشیمان باشند. سرخ‌پوشان باید برای درخشش در فصل آینده لیگ قهرمانان تمام ابزار مورد نظر برانکو را فراهم کنند.

محرمی پیرامون جام حذفی خاطرنشان کرد: بهتر است حالا در این باره صحبت نکنیم. انشاالله بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ می توانیم در این باره هم حرف بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز