جهت حضور در مسابقات جام جهانی مونیخ؛

جلسه بدرقه تیم ملی تیراندازی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۰:۳۰
کد خبر: ۸۴۶۲۰۸
جلسه بدرقه تیم ملی تیراندازی برگزار شد
جلسه بدرقه تیم ملی تیراندازی ایران جهت حضور در مسابقات جام جهانی مونیخ و کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسه بدرقه تیم ملی تیراندازی، روز 24 اردیبهشت ماه با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، سعید مرادی مدیر کمیته روابط بین الملل، ناصر رسولی رییس سازمان تیم‌های ملی، 15 ورزشکاران و مربیان تیم اعزامی به مسابقات جام جهانی مونیخ و کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو در محل سالن جلسات فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، ناصر رسولی مدیر سازمان تیم‌های ملی در گزارشی به نحوه برگزاری مسابقات، وضعیت اسکان، نحوه اعزام و بازگشت ملی پوشان و ... اشاره کرد و روند حضور ملی پوشان تیراندازی ایران را در این مسابقات به اطلاع ورزشکاران رساند.

علی دادگر رئیس فدراسیون در ادامه این جلسه با اشاره به جایگاه و اهمیت این رقابت‌ها گفت: امیدوارم در این مسابقات هم مانند گذشته دست پر و با کسب سهمیه المپیک به کشور باز گردید. با این روحیه‌ای که از شما می‌بینم انشاالله شاهد افتخار آفرینی و موفقیت‌های شما خواهیم بود.

این مسابقات سومین جام جهانی تیراندازی در سال 2019 به شمار می‌رود که با حضور بیش از 500 ورزشکار از سراسر جهان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با 15 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. تیم ملی تیراندازی کشورمان در دو گروه، 27 اردیبهشت ماه و 2 خردادماه تهران را به مقصد مونیخ ترک خواهد کرد.

فاطمه کرم زاده، الهه احمدی، آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیرسیاوش ذوالفقاریان در رشته تفنگ و گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان در رشته تپانچه به همراه الهام هاشمی، ابراهیم اینانلو و الکساندر سماکین به عنوان مربیان گروه اول اعزامی تیم ملی تیراندازی را تشکیل می‌دهند.

گروه دومی اعزامی متشکل از حسین باقری در رشته تفنگ، مینا قربانی، وحید گل خندان، جواد فروغی و سجاد پور حسینی در رشته تپانچه خواهند بود.رقابت‌های تیراندازی جام جهانی مونیخ و کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو از 3 تا 10 خرداد ماه در کشور آلمان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز