بهتاش فریبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال برای قهرمانی بسته خواهد شد/ مدیریت باشگاه به دنبال مربی خارجی است

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۵:۵۵:۲۷
کد خبر: ۸۴۷۲۱۶
استقلال برای قهرمانی بسته خواهد شد/ مدیریت باشگاه به دنبال مربی خارجی است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی از همان روز اول اعلام کرد که علاقه‌ای برای این کار ندارد، از طرفی خود باشگاه نیز تمام هم و غمش جذب مربی خارجی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد این تیم در فصلی که گذشت به خبرنگار برنا گفت: استقلال امسال شروع خوبی نداشت و به نظرم فرصتی برای بهتر شدن را هم به دست نیاورد. هرچند که در ابتدا کم کم موفق شد کمی خود را بالا بکشد و حتی به صدر نزدیک شود ولی در مجموع خوب نبود.

وی افزود: در نیم فصل دوم بازی های خوبی داشتیم اما داوری‌ها همه به ضرر استقلال بود تا جایی که در دیدار مقابل پدیده و ذوب آهن گل‌های ما گرفته نشد. شاید در برخی دیدارها داور به سود استقلال سوت زده باشد اما همچنان اعتقاد دارم امسال داوری به زیان ما بود و همین باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانیم.

فریبا درخصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال یادآور شد: فرهاد مجیدی از همان روز اول اعلام کرد که علاقه ای برای این کار ندارد، از طرفی خود باشگاه نیز تمام هم و غمش جذب مربی خارجی است که بارها در جلسات کمیته فنی به آن اشاره کرده است. ابتدا نزدیک به 10 گزینه داشتیم که الان این تعداد به 4 نفر رسیده و تا چند روز دیگر با موافقت مدیر باشگاه مربی مشخص خواهد شد تا برای فصل جدید بتوانیم تیمی را ببندیم که با هدف قهرمانی در لیگ حاضر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز