در محل سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی تهران؛

اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان ادامه خواهد داشت

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۴۲:۳۴
کد خبر: ۸۴۷۳۰۷
اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان ادامه خواهد داشت
اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان جهت حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک هلند و یونیورسیاد ٢٠١٩ ایتالیا ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان از روز سی و یکم اردیبهشت ماه در سایت مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و تا ١٥ خرداد ادامه خواهد داشت.

زهرا نعمتی، شیوا شجاع‌مهر و نیلوفر علیپور در بخش بانوان و صادق اشرفی، امین پیرعلی، محمدصادق کبودانی، رضا شبانی و میلاد وزیری در بخش آقایان، کمانداران دعوت شده در بخش ریکرو هستند.

کیارش فرزان، محمدصالح پالیزبان در بخش آقایان و بهاره رضایی و سوگند حداد در بخش بانوان نفرات دعوت شده به اردوی کامپوند دانشجویان هستند.

تیم ریکرو خود را جهت حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک در هلند آماده می‌کند و تیم کامپوند دانشجویان نیز قرار است در یونیورسیاد ٢٠١٩ ایتالیا شرکت کند.

به گفته امید نجاری سرپرست تیم‌های ملی تیراندازی با کمان، از بین ٥ کماندار دعوت شده در اردوی مردان ریکرو، پس از رکوردگیری‌ها و برگزاری انتخابی که توسط سرمربی تیم در اردو اعلام می‌شود، سه نفر برتر راهی هلند خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز