انوش عباسی:

تیم ما نیاز به زمان دارد/ داشتن پشتوانه برای تیم بزرگسالان نیاز امروز قایقرانی است

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۶:۲۰
کد خبر: ۸۴۷۵۶۰
تیم ما نیاز به زمان دارد/ داشتن پشتوانه برای تیم بزرگسالان نیاز امروز قایقرانی است
مربی تیم کایاک زیر 23 سال و جوانان در خصوص تشکیل اردوی این تیم در بندرانزلی گفت: درست است که کمی اردوی تیم پایه دیر شروع شده اما در هر حال داشتن یک پشتوانه خوب برای تیم بزرگسالان و استفاده از ظرفیت جوانان نیاز امروز قایقرانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین مرحله اردوی تیم ملی کایاک زیر 23 سال و جوانان پس از برگزاری تست انتخابی با حضور نفرات برتر با هدایت انوش عباسی و رضا رئیسی به میزبانی هیات گیلان در بندرانزلی آغاز شد. هدف برگزاری اردوی این تیم حضور در مسابقات قهرمانی جهان اعلام شده اما عباسی معتقد است تیم باید به یک سطح مناسبی برسد و بعد از آن به حضور در مسابقه فکر کنیم.

مربی تیم ملی کایاک زیر 23 سال و جوانان اظهار داشت: برگزاری مسابقات زیر 23 سال و جوانان کار خوبی است که توسط کنفدراسیون آسیا آغاز شده و اساسا توجه به رده سنی پایه و ایجاد انگیزه برای جوانان با برگزاری مسابقات بسیار مهم است.

انوش عباسی ادامه داد: به یاری خدا اردوی تیم زیر 23 سال و جوانان آغاز شد. کار سختی پیش رو داریم هم از نظر اینکه کار در رده سنی پایه دشوار است و هم چون پایه خوبی در جوانان ایجاد نشده، باید با استعدادیابی نفرات جدید و بیشتری جذب شود تا ضمن ایجاد رقابت نهایتا تیم قدرتمندتری داشته باشیم به علاوه پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان ایجاد شود.

وی در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: اگر بچه ها به تایمی که مدنظر داریم برسند به مسابقات خواهیم رفت. به نظرم به جز چند نفر محدود، بچه ها تمرین نداشته اند و آمادگی لازم را ندارند و فکر می کنم به جای اینکه به تیم فشار وارد شود تا در زمان کوتاه به سطحی از آمادگی برسند تا در مسابقات حضور داشته باشند، تمرکز را بر ایجاد یک پایه مناسب برای سال آینده نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

عباسی با اشاره به میزبانی مطلوب هیات گیلان از اردوی تیم ملی زیر 23 سال و جوانان تاکید کرد: شرایط در بندرانزلی بسیار خوب است و هیات هر آن چیزی که ما نیاز داشتیم در اختیار گذاشته و این مسئله باعث شده تمرینات خوبی انجام دهیم. هوا و وضعیت آب پیست انزلی هم در این فصل مناسب می باشد و شرایط خوبی برای تمرین فراهم کرده است.

مربی تیم ملی کایاک زیر 23 سال و جوانان با اشاره به حضور رئیس فدراسیون و بازدید از اردوی این تیم گفت: حضور رئیس فدراسیون در انزلی نشان می دهد که ایشان به رده سنی پایه توجه دارد. البته تاکید تشکیل این تیم هم نشان از نگاه آقای سهرابیان به اهمیت رده سنی پایه دارد و ما هم تلاش می کنیم پاسخ این اعتماد و حسن توجه را بدهیم.

عباسی در پایان عنوان کرد: تیم زیر 23 سال و خصوصا جوانان ما برای موفقیت و کسب مقام نیاز به زمان دارد و امیدوارم اعتمادی که به من شده، با برگزاری منظم و مداوم اردوها تکمیل شده و بتوانیم تیم قدرتمندی بسازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز