پرسپولیس و استقلال به مصاف السد و العین می‌روند؛

سرخابی‌ها به دنبال اعاده حیثیت در لیگ قهرمانان آسیا

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۴:۱۰:۱۵
کد خبر: ۸۴۷۷۶۱
سرخابی‌ها به دنبال اعاده حیثیت در لیگ قهرمانان آسیا
هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب آغاز می‌ شود و تیم‌ های پرهوادار پرسپولیس و استقلال در دیدارهایی تشریفاتی به مصاف رقبای سرشناس خود می روند.

از ساعت 21 و در ورزشگاه آزادی تیم پرسپولیس میزبان السد قطر خواهد بود. این دو تیم در سال های اخیر تقابل های زیادی با یکدیگر داشته اند که مهمترین آن برمی گردد به مرحله نیمه نهایی فصل گذشته که پرسپولیس موفق شد حریف خود را شکست بدهد و راهی فینال شود. پرسپولیس که چند روز پیش توانست برای سومین بار متوالی فاتح رقابت های لیگ برتر شود و در کسب مقام قهرمانی هت تریک کند به دنبال این است تا حریف متمول خود را شکست بدهد و با برد به کار خود در آسیا پایان بدهد.

پرسپولیس با 4 امتیاز در رده چهارم گروه چهار قرار دارد و می خواهد با برد برابر السد نشان بدهد که حذفش اتفاقی بوده است. شاگردان برانکو در این رقابت ها امتیازات زیادی را به خاطر اشتباهات محسوس داوری از دست دادند و در کنار آن خستگی مفرط بازیکنان سبب شد تا قرمزها این فصل خیلی زود از دور رقابت ها کنار بروند.

از طرفی این مسابقه آخرین بازی ژاوی، بازیکن السد خواهد بود و هافبک سابق بارسلونا برای همیشه با دنیای فوتبال خداحافظی می کند تا قدم به عرصه مربیگری بگذارد. ژاوی در تازه ترین صحبت های خود اذعان داشته که حذف در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس و از بین رفتن فرصت قهرمانی در قاره کهن برای او بزرگترین حسرت محسوب می شود. السد که در بازی رفت با یک گل پرسپولیس را شکست داد، با تساوی هم صدرنشینی خود را قطعی می کند. در دیگر مسابقه گروه تیم های الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان در عربستان به مصاف هم می روند. پاختاکور با 8 امتیاز در رده دوم ایستاده و الاهلی با 6 امتیاز سوم است.

از گروه سوم لیگ قهرمانان تیم های استقلال ایران و العین امارات از ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف هم می روند. این دو تیم که هفته قبل به طور قطعی از صعود به مرحله حذفی بازماندند با خیالی آسوده به مصاف هم می روند و همین عامل باعث می شود تا بازی زیبایی را شاهد باشیم. تیم استقلال از 5 بازی خود 5 امتیاز بدست آورده و روی پله سوم نشسته و العین هم با کسب 2 امتیاز در رده آخر قرار دارد و تنها شکست استقلال باعث می شود تا جایگاه دو تیم جابجا شود.

استقلال در دوران مربیگری منصوریان در امارات به مصاف العین رفت و با 6 گل بازی را واگذار کرد و همین عامل باعث می شود تا آبی ها انگیزه بسیار زیادی برای جبران آن نتیجه داشته باشند. استقلال که در لیگ برتر بعد از پرسپولیس و سپاهان در رده سوم قرار گرفت، سهمیه پلی آف فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و این تیم می تواند بار دیگر خودش را محک بزند.

شاگردان فرهاد مجیدی می خواهند فصل را با خاطره ای خوش به پایان برسانند و کسب 3 امتیاز در امارات می تواند آبی ها را برای ساعاتی هم که شده خوشحال کند. در دیگر مسابقه این مرحله دو تیم الهلال عربستان 12 امتیازی و الدحیل قطر 8 امتیازی در قطر و در دیداری تشریفاتی برابر هم قرار می گیرند. به احتمال فراوان در مرحله بعد این مسابقات تیم های السد و الدحیل و الهلال و الاهلی برابر هم قرار خواهند گرفت و در این میان پاختاکور هم شانس بسیار خوبی برای صعود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز