فراز فاطمی:

اردوی جوانان در شرایط ایده‌آل دنبال می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۹:۰۴
کد خبر: ۸۴۷۸۳۹
اردوی جوانان در شرایط ایده‌آل دنبال می‌شود
مدیر تیم فوتبال جوانان با تشریح برنامه‌های این تیم در اردوی اهواز گفت: خوشبختانه روند آماده سازی تیم در شرایط ایده آلی دنبال می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز فاطمی درخصوص برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در اهواز گفت: خوشبختانه شرایط و امکانات مطلوبی در این اردو داریم و بازیکنان با انگیزه زیادی تمرینات خودشان را دنبال می کنند. با توجه به گرمای هوا تمرینات در ساعات پایانی روز برگزار می شود و تلاش می کنیم به بهترین شکل از این اردو استفاده کنیم. اعضای کادر فنی هم از شرایط اردو راضی هستند و فکر می کنم تا حدود 70% نفرات مورد نظر خودشان را شناسایی کرده اند.

فاطمی درخصوص بازی های تدارکاتی تیم جوانان اظهار داشت: دو بازی برابر تیم های با کیفیتی برگزار کردیم که از بازیکنان رده های امید و حتی بزرگسالان استفاده می کنند. به هر حال برای تیم ما و بچه های زیر 18 سال این بازی ها بسیار مفید و پرفشار بود. آخرین مسابقه هم روز دوشنبه برابر تیم شرکت ملی حفاری برگزار خواهد شد و بعد از آن به تهران بازمی گردیم. اردوی آخر از 7 الی 13 خرداد در تهران برگزار می شود و با شناسایی 20 بازیکن نهایی راهی مسابقات روسیه خواهیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز