ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود/ امیدوارم شاگردان برانکو فاتح جام حذفی شوند

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۵:۰۸:۴۸
کد خبر: ۸۴۷۹۴۸
پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود/ امیدوارم شاگردان برانکو فاتح جام حذفی شوند
مربی اسبق تیم پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس امسال با شایستگی و ثباتی که داشت توانست برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد برای سومین بار متوالی فاتح رقابت های لیگ برتر شود تا هت تریک طلایی خود را رقم بزند.

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق پرسپولیس، درخصوص قهرمانی قرمزپوشان در لیگ هجدهم به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس امسال با شایستگی و ثباتی که داشت توانست برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود و هواداران میلیونی خود را خوشحال کند. وقتی تیمی سه سال پیاپی قهرمان می شود نشان می دهد که اتفاقی نبوده و برنامه ریزی اصولی برای آن صورت گرفته و در راس آن باید به مدیریت و درایت برانکو ایوانکوویچ اشاره کنیم که نقش بسزایی در این موفقیت ها داشته و امیدوارم این پیروزی ها کماکان ادامه داشته باشد. پرسپولیس در چند سال اخیر با حضور نفراتی که اکثر آنها کیفیت فنی بالایی دارند به هماهنگی و هارمونی بسیار خوبی رسیده و بازیکنان از هم شناخت و درک بالایی دارند که زمینه ساز موفقیت های قرمزپوشان شده است. ضمن اینکه ثبات در مدیریت باشگاه یکی از رمزهای اصلی برای موفقیت است و هرگاه ثبات در مدیریت و کادر فنی وجود داشته، قطعا نتایج قابل توجه ای رقم می خورد.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای فصل آینده کار به مراتب دشوارتری دارد و برای اینکه بتواند به همین روند ادامه بدهد، باید چند بازیکن خوب جذب کند تا طراوت و شادابی در تیم حفظ شود. پرسپولیس در همین لیگ هجدهم می توانست چند هفته زودتر عنوان قهرمانی را کسب کند اما خستگی بازیکنان و فشرده بودن مسابقات باعث شد تا این مهم به هفته پایانی کشیده شود و به همین خاطر اگر نفرات با کیفیت دیگری هم به تیم اضافه شوند وضعیت تیم برانکو بهتر از قبل خواهد شد.

مربی اسبق پرسپولیس درخصوص دیدار سرخ‌پوشان با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس فصل قبل موفق شد به فینال آسیا برسد اما با بدشانسی جام قهرمانی را از دست داد و با این حال کار بزرگی بود که تیم برانکو توانست انجام بدهد. پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان علاوه بر خستگی در ساق های بازیکنان، اسیر اشتباهات فاحش داوری هم شد و چه بسا این اتفاقات رخ نمی داد، می توانست شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشد. درست است که بازی با السد تاثیری در صعود پرسپولیس ندارد اما این رقابت همیشه حیثیتی بوده و امیدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی شرایط شکست نماینده قطر فراهم شود و سه امتیاز به پرسپولیس برسد.

ابراهیمی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: پرسپولیس و سپاهان در سال های اخیر همواره رقابت  های حساس و تماشایی داشته اند و در لیگ برتر نیز این اتفاق رخ داده است. پرسپولیس بعد از فتح لیگ برتر به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و سپاهان هم می خواهد در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی برسد و یک گام به قهرمانی در جام حذفی نزدیک تر شود. با این وجود امیدوارم پرسپولیس بتواند حریف خود را در اصفهان شکست بدهد و به فینال صعود کند و در انتها عنوان قهرمانی را به دست آورد.       

نظر شما
پرونده ویژه