دبیر فدراسیون تیراندازی:

ورزشکاران الگو هستند و می بایست مبلغ خوبی برای دین غنی اسلام باشند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۴:۳۲
کد خبر: ۸۴۸۱۱۴
ورزشکاران الگو هستند و می بایست مبلغ خوبی برای دین غنی اسلام باشند
دبیر فدراسیون تیراندازی با حضور در غرفه وزارت ورزش و جوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: ورزشکاران ما در رشته های مختلف ورزشی باید بدانند که الگو هستند و می بایست مبلغ خوبی برای دین غنی اسلام باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از ستاد خبری وزارت ورزش و جوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،  رضا ملک محمدی اظهار داشت: در تیراندازی که ورزشی درون گرا است، به مباحث معنوی و روحی ورزشکاران توجه زیادی می شود، چرا که ورزشکاران همزمان با ارتقای تکنیک و توانایی حرفه ای خود نیاز به حفظ آرامش و تمرکز و ارتقای معنوی و روحی خود دارند.

وی افزود: ما در فدراسیون تیراندازی سعی می کنیم با بهره گیری از مطالب دینی و قرآنی در فضای محیطی فدراسیون و برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی به نیاز ورزشکارانمان در این زمینه نیز پاسخ دهیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی تصریح کرد:  در آیات و روایات متعددی از رسول گرامی اسلام و ائمه معصومین (ع)  به تندرستی و سلامتی و ورزش و به ویژه ورزش تیراندازی تاکید شده است. تمام تلاش بر این است که تیراندازان ما چه در زندگی اجتماعی و جاری و عادی چه در محیط تمرین و چه در دوران مسابقه آرامش معنوی و توکل داشته باشند.

وی افزود: خود ورزشکاران ما از خداوند یاری می گیرند و توکل می کنند، تاسی می گیرند از قرآن، ائمه اطهار(ع) و اصول غنی و شفاف و معتبر دینمان و از این اتکال است که به نتیجه می رسند. فقط به موضوعات فیزیکی و تغذیه اکتفا نمی کنند. باید حتما به درون خودشان هم توجه کنند که این با دین غنی اسلام ممکن است.

ملک محمدی در پایان گفت: توصیه ما به ورزشکاران این است که دست از دامان قرآن و اهل بیت و این دین زیبا و کامل برندارند و همیشه گمشده شان را در دین جستجو کنند، به کمک دین مبین اسلام به سوی جنجال های مالی و دنیایی و حاشیه های غیر ورزشی و غیر اخلاقی سوق پیدا نخواهند کرد. ورزشکاران ما مورد توجه جامعه و جوانان هستند. ورزشکاران ما در رشته های مختلف ورزشی باید بدانند که الگو هستند و می بایست مبلغ خوبی برای دین غنی اسلام باشند.

نظر شما