پریا شهریاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اوکتاویو آثار ماندگاری در فوتبال ساحلی برجای گذاشت/ تیم ملی با هدایت هاشم‌پور کار خود را ادامه می‌دهد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۴:۲۹:۱۵
کد خبر: ۸۴۸۵۶۸
اوکتاویو آثار ماندگاری در فوتبال ساحلی برجای گذاشت/ تیم ملی با هدایت هاشم‌پور کار خود را ادامه می‌دهد
رئیس کمیته فوتبال ساحلی گفت: اوکتاویو مربی بزرگی بود و آثار ماندگاری در فوتبال ساحلی کشور برجای گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فدراسیون فوتبال طی مراسمی از تلاش های هشت ساله مارکو اوکتاویو تقدیر کرد. سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با کوله باری از افتخار و به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به ترک ایران و بازگشت به برزیل شد.

پریا شهریاری رییس کمیته فوتبال ساحلی در این باره به خبرنگار برنا گفت: اوکتاویو در این 7-8 سال گذشته زحمات زیادی برای فوتبال ساحلی کشورمان کشید و طی این مدت مقام های بسیار زیادی را نیز کسب کرد. دوست داشتیم همکاری خودمان با این مربی را ادامه می دادیم اما وی بعد از مسابقات آسیایی درخواست کرد تابدلیل مشکلات خانوادگی به کشورش برگردد و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال نیز با توجه با اصرار اوکتاویو با این موضوع موافقت کرد.

شهریاری پیرامون نفر جایگزین او اظهار داشت: اوکتاویو مربی بزرگی بود و آثار ماندگاری در فوتبال ساحلی برجای گذاشت، باتوجه به مسابقات پیش رو که مهمترین آن مسابقات مقدماتی فوتبال ساحلی قهرمانی جهان است و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال با توجه به این موضوع هیچ کدام از اردوهای پیش رو کنسل نکرد و قرار شد در اولین اردو پیش رو که قرار است دوم خرداد ماه برگزار شود، مقرر شد عباس هاشم پور که سابقه هشت سال دستیاری اوکتاویو را دارد مسئولیت کار را عهده دار باشد و تیم ملی با وی کار خود را ادامه دهد تا کمیته فنی سرمربی آینده را مشخص کند.

رییس کمیته فوتبال ساحلی پیرامون زمان انتخاب سرمربی جدید و گزینه های پیش رو عنوان کرد: قرار بود مسابقات مقدماتی جهان تیر برگزار شود که این مسابقات به دلیل عدم انتخاب میزبان به تعویق افتاده است. اجازه بدهید درمورد سرمربی آینده و اینکه ایرانی است یا خارجی بنده صحبتی نکنم، تا در اولین فرصت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال سرمربی جدید را انتخاب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز