ستار همدانی:

برای حل مشکلات فرهنگی در ورزش فقط وزیر ورزش و جوانان کافی نیست

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۹:۱۱
کد خبر: ۸۴۸۷۲۷
برای حل مشکلات فرهنگی در ورزش فقط وزیر ورزش و جوانان کافی نیست
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است در برخی چالش‌هایی که در کوران رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از جمله تبانی و درگیری تماشاگران بوجود آمد، همه مقصر هستیم و نباید هر کدام تقصیر را به گردن دیگری بیاندازیم و فقط از وزارت ورزش و جوانان انتظار داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ستار همدانی، هافبک اسبق استقلال و تیم ملی در گفتگویی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت اتحاد و دوستی در فوتبال را مورد توجه قرار داد و گفت: فوتبال در همه جای دنیا موجبات تقویت اقوام می شود اما در کشورمان نمی توانیم بین هواداران دو شهر هماهنگی بوجود آوریم که این ناشی از برخی سو مدیریت هاست. بنابراین فوتبال در ایران باید موجب اتحاد و دوستی را فراهم اورد و نباید باعث کینه و کدورت بین هواداران شود.

وی ادامه داد: فوتبال و کلا ورزش به دلیل گستردگی جامعه مخاطبی که دارد، تاثیرات فراوانی هم روی جامعه می گذارد بنابراین برای حل مشکلات فرهنگی و چالش های که در اواخر لیگ برتر فوتبال ایران به وجود آمد، فقط نباید از وزارت ورزش و جوانان انتظار داشت که یک تنه مشکلات را حل کند و همه ارگان ها و نهادهای مرتبط باید در قالب یک برنامه ریزی مشخص موجبات حل مشکلات را فراهم آورند.

همدانی با تاکید بر مشکلات زیر ساختی در ورزش کشور توضیح داد: کارفرهنگی در باشگاه ای ما باید با عمق بیشتری صورت گیرد بطوریکه فقط برخورداری از یک مسئول فرهنگی در باشگاه ها کافی نیست و  باید به صورت ریشه ای از افراد و چهره های مطرح فوتبالی که دارای شاخصه های فرهنگی هستند برای حل مشکلات فوتبال بهره برد.

هافبک پیشین استقلال با اشاره به برخی ازمطالبات نمایندگان در مساله استیضاح خاطرنشان ساخت: آنچه مسلم است در هر موضوعی شخص اول مجموعه  باید پاسخگو باشد بنابراین احساس می کنم مطالبات برخی نمایندگان هم با مطالعه صورت گرفته است اما بازهم تاکید می‌کنم که برای حل مشکل فرهنگی همه باید دست به دست هم بدهیم.

نظر شما