حسین رضا زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر از نظر جامعه ورزش نیازی به استیضاح نخواهد داشت/ حاشیه‌‌سازی ورزش را از آرامش و هدف اصلی‌اش دور می‌کند/ باید به فکر تکرار حماسه در توکیو باشیم

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۴:۰۱:۲۸
کد خبر: ۸۴۹۰۰۳
سلطانی‌فر از نظر جامعه ورزش نیازی به استیضاح نخواهد داشت/ حاشیه‌‌سازی ورزش را از آرامش و هدف اصلی‌اش دور می‌کند/ باید به فکر تکرار حماسه در توکیو باشیم
دارنده مدال طلای المپیک گفت: در شرایط کنونی جامعه ورزش، نیازی به استیضاح وزیر احساس نمی‌شد. ورزش سال مهمی در پیش دارد و ایجاد چنین حاشیه‌هایی فقط ورزش را آرامش و هدف اصلی‌اش دور می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین رضازاده، پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان، با اشاره به عملکرد قابل قبول این رشته در سال گذشته به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه وزنه‌برداران در سال 97 روزهای خوبی را سپری کردند و نتایج به دست آمده در مسابقات نیز رضایت‌بخش بود. در حال حاضر هدف جامعه ورزش کسب سهمیه المپیک و حضور موفق در این رقابت‌هاست.

وی ادامه داد: وزنه‌برداری همیشه جزو رشته‌هایی بوده که سهم زیادی در سبد مدال‌های کاروان کشورمان در مسابقات داشته و در حال حاضر نیز همه روی این رشته حساب ویژه‌ای باز کردند. قطعا تک‌تک بچه‌های ما نیز برای حفظ افتخارات پیشین و افتخارآفرینی جدید تلاش خواهند کرد. ما در المپیک لندن بهترین نتیجه را به دست آوردیم هدفمان دوباره تکرار چنین نتایجی است با پشتکاری که من در بچه‌ها می‌بینم کسب مجدد این افتخارات نیز دور از ذهن نیست.

دارنده مدال طلای المپیک درباره استیضاح وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: نمایندگان نظراتی دارند و طبق قانون می‌توانند این کار را انجام دهند. فعلا این اتفاق افتاده و امیدوارم آقای سلطانی‌فر توضیحات خوبی درمجلس ارائه دهند اما به نظرم درشرایط کنونی جامعه ورزش، نیازی به استیضاح وزیر احساس نمی‌شد. ورزش سال مهمی در پیش دارد و ایجاد چنین حاشیه‌‌سازی فقط ورزش را از آرامش و هدف اصلی‌اش دور می‌کند.

نظر شما