نیکا بیک لیک لی:

کسب پیروزی در کاپ آسیا قابل دسترس است

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۴۹۷۴۹
کسب پیروزی در کاپ آسیا قابل دسترس است
مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران گفت: معتقدم کسب پیروزی برابر حریفان درکاپ آسیا قابل دسترس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، نیکا بیک لیک لی مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران پیش از ترک تهران برای حضور در مسابقات کاپ آسیا درباره آخرین وضعیت تیم گفت: شرایط خوبی داریم. همه بازیکنان آماده هستند و خوش بختانه مصدوم هم نداریم. امیدوارم با همت بیشتر، انگیزه و خواستن صعود کنیم و اتفاق بزرگی را رقم بزنیم.

بیک لیک لی افزود: در دو اردوی آخر بر روی آنالیز و بررسی حریفان متمرکز شدیم. فیلم بازی حریفان در مسابقات مختلف را بارها تماشا و تحلیل کردیم. در حال حاضر بازیکنان برای چگونگی مقابله با حریفان آمادگی ذهنی دارند. معتقدم کسب پیروزی برابر حریفان قابل دسترس است.

او ادامه داد: بسیاری از تیم های آسیایی حرف های زیادی برای گفتن دارند ضمن این که کاپ آسیا اهمیت زیادی برای آن ها دارد. برای مثال تیم دختران و پسران ترکمنستان اردوهای آمادگی خود برای حضور در کاپ آسیا به مدت یک ماه در کشور لیتوانی برگزار کرد. چین، قزاقستان، مغولستان و در مراحل بالاتر مالزی و تایلند نیز حریفان قدری هستند.

مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره در پایان تصریح کرد: از تمام فرصت های اردوهای آمادگی به خوبی استفاده کرده ایم. امیدوارم با نتایجی که کسب خواهیم کرد تیم ملی و فدراسیون را سرافراز کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز