سعید حسنی‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات لیگ جهانی شانگهای چین سطح بالایی خواهد داشت/ کاراته ایران می‌تواند برای المپیک ۲۰۲۰ کسب سهمیه کند

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۷:۴۸:۴۴
کد خبر: ۸۴۹۷۶۷
مسابقات لیگ جهانی شانگهای چین سطح بالایی خواهد داشت/ کاراته ایران می‌تواند برای المپیک ۲۰۲۰ کسب سهمیه کند
مربی تیم ملی کاراته گفت: صددرصد شانس کسب سهمیه و حتی مدال در المپیک 2020 را داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید حسنی‌پور، مربی تیم ملی کاراته کشورمان، درباره عملکرد تیم ملی در مسابقات کاراته وان ترکیه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از شروع سال 2019 ما کاراته وان‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم که آخرین آن در حال حاضر مسابقات سری آ ترکیه بود. اگر عملکرد کاراته‌کاهای خودمان در مسابقات اخیر را نگاه کنیم خوشبختانه آمار خوب و نتایج دلگرم کننده‌ای را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: مسابقات ترکیه خوشبختانه بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و هر دو بخش بانوان و مردان عناوین با ارزشی را کسب کردند. این مسابقات چون به صورت آزاد برگزار شد تعداد کاراته کاهای حاضر بسیار بالا بود. تمام مدعیان برای کسب سهمیه المپیک حضور داشتند در واقع می‌توانم بگویم در این مسابقات هم کمیت بالا بود و هم کیفیت.

مربی تیم ملی اضافه کرد: با توجه به این که المپیک در پیش است و این رشته نیز برای اولین بار این میدان را تجربه خواهد کرد همه رقبا با تمام توان خود برای کسب امتیاز لازم در اکثر مسابقات حاضر می‌شوند و همین موضوع از نظر فنی نیز سطح رقابت‌ها را بالا می‌برد.

حسنی‌پور درخصوص مسابقات پیش رو نیز گفت: در حال حاضر ما مسابقات لیگ جهانی شانگهای چین را در پیش داریم که تقریبا دو هفته دیگر در چین برگزار می‌شود. این مسابقات در مقایسه با مسابقات ترکیه سطح بالاتری دارد ولی تعداد ورزشکاران حاضر در رقابت‌ها کمتر است. اردوهای تیم ملی برای حضور موفق در این مسابقات از 5 خرداد مجددا آغاز خواهد شد. امیدوارم بتوانیم در این رویداد نیز نتایج خوبی را کسب کنیم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون در پایان درباره شانس کسب سهمیه المپیک نیزخاطر نشان کرد: صددرصد شانس کسب سهمیه و حتی مدال در المپیک 2020 را داریم. در حال حاضر ما دو سهمیه قطعی برای المپیک داریم ولی همین بچه‌ها نه تنها در کشورهای رقیب و بلکه در همان وزن خودشان نیز در کشورمان رقیب‌های قدری دارند که باید برای حفظ رنک خود تلاش بسیار کنند. بدون شک کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد و قطعا می تواند در المپیک هم افتخار آفرین باشند امیدواریم که بتوانیم با وجود همه مشکلات مالی و ... که وجود دارد در اولین حضورمان تاریخ سازی کنیم مدال‌های با ارزشی را به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز