حسین پاکدل در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد ورزش کشور در سال ۹۷ چشم‌گیر بود/ بی‌عدالتی است اگر بخواهیم حواشی فوتبال را به سلطانی‌فر ربط بدهیم

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۱:۳۷
کد خبر: ۸۵۰۰۱۸
عملکرد ورزش کشور در سال ۹۷ چشم‌گیر بود/ بی‌عدالتی است اگر بخواهیم حواشی فوتبال را به سلطانی‌فر ربط بدهیم
رئیس فدراسیون هندبال گفت: ورزش آن هم در رشته‌ای مانند فوتبال همیشه درگیر حاشیه است ولی این بی عدالتی است که بخواهیم همه این حواشی را از چشم وزیر و وزارت ورزش ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، درباره عملکرد دکتر مسعود سلطانی‌فر در چند سال اخیر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بدون شک چه از نظر جامعه ورزش و چه مردم موفق ترین بخش کابینه دولت تدبیروامید به طور قطع بخش وزارت ورزش و جوانان است که در این چند سال به دور از حاشیه برای پیشرفت ورزش کشور تلاش کردند.

وی اضافه کرد: اگر با دقت به موفقیت‌های اخیرمان در میادین نگاه کنیم این موضوع به کامل ثابت شده است. کشور ما در حال حاضر با مشکلات اقتصادی که دشمنان آن ایجاد کردند مواجه است که قطعا بر جامعه ورزش نیز تاثیرگذار بوده و خواهد بود.

پاکدل افزود: با وجود همه این مشکلات تیم ملی فوتبال ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت، همچنین کاروان‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا و کسب نتایج خوب همه نشان از حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر از ورزش و ورزشکاران است.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همیشه روابط خوبی را با تمام فدراسیون‌ها و ورزشکاران داشته و نباید اتفاقاتی را که فقط در رشته ورزشی رخ می‌دهد را به عملکرد وزیر ورزش و جوانان ربط داد. ورزش آن‌هم در رشته‌ای مانند فوتبال همیشه درگیر حاشیه است ولی این بی عدالتی است که بخواهیم همه این حواشی را از چشم وزیر و وزارت ورزش ببینیم.

نظر شما
پرونده ویژه