رییس کمیته فوتبال مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر توان مدیریتی بالای خود را نشان داده است/ باید با ویلموتس همکاری کنیم

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۸:۲۵:۱۷
کد خبر: ۸۵۰۱۰۲
سلطانی‌فر توان مدیریتی بالای خود را نشان داده است/ باید با ویلموتس همکاری کنیم
رحیم زارع گفت: سلطانی فر از مدیران با تجربه و مجرب کشور است که طی سه سال گذشته در ورزش عملکرد بسیار مثبتی از او دیده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم زارع، عضو فراکسیون ورزش و نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملکرد وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار برنا گفت: آقای سلطانی فر از مدیران با تجربه و مجرب کشور هستند که طی سه سال گذشته در ورزش عملکرد بسیار مثبتی داشتند و در این حوزه نیز توان مدیریتی بالای خود را نشان داده است.

رئیس کمیته فوتبال مجلس در ادامه عنوان کرد: عیار فوتبال باشگاهی ما طی 2-3 ساله اخیر از نظر کیفیت بالاتر رفته و دو باشگاه پر هوادار استقلال و پرسپولیس در سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ به صورت همزمان جز هشت تیم برتر آسیا شدند. اتفاقات خوبی در فوتبال ما در دوره وزارت آقای سلطانی‌فر رخ داده که مردم را خوشحال کرد و این یکی از همان مسائلی است که ما از ورزش و فوتبال می خواهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به انتخاب احتمالی مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: بنده البته پیش از این نظر خود را درباره سرمربی تیم ملی گفته بودم. به هر حال پس از انتخاب سرمربی تیم ملی باید تمام اهالی این رشته به وی کمک کنند تا فوتبال ایران در بخش ملی نیز بتواند دل مردم را شاد کند.

نظر شما
پرونده ویژه