در تور بین‌المللی چین؛

بانوان رکابزن ایران بهترین نتایج را ثبت کردند

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۸:۳۳:۱۶
کد خبر: ۸۵۰۱۷۸
بانوان رکابزن ایران بهترین نتایج را ثبت کردند
در اولین حضور تیم ملی بانوان ایران در تور بین المللی چین، جلالیه بهترین عملکرد را ثبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان ایران در بخش جاده با سمیه یزدانی، مریم جلالیه، فروزان عبدالهی و غزاله درخشان به همراه کادر فنی طی هفته گذشته جهت حضور در دو تور بین المللی چین که شامل یک تور تک مرحله‌ای و یک تور دو مرحله‌ای راهی شانگهای شده بود. جلالیه، عبدالهی، درخشن و کادر فنی صبح روز شنبه 4 خرداد به تهران بازگشتند.

این تورها با حضور حدود 64 ورزشکار برتر کشورهای جهان برگزار شد و تیم ملی ایران اولین حضور خود تورهای بین المللی را تجربه کرد. مریم جلالیه رکابزن باسابقه تیم ملی ایران عملکرد بسیار مثبتی را از خود ثبت کرد.

تور دو مرحله‌ای در دو مسافت 83/1 کیلومتر برگزار شد و نمایندگان کشورهای چین، ایتالیا و چین به ترتیب عنوان اول تا سوم را کسب کردند. نمایندگان ایران مریم جلالیه جایگاه چهاردهم و سمیه یزدانی جایگاه بیست و یکم را به دست آوردند. ماندانا دهقان رکابزن ایرانی تیم مکس هلند هم در این تورنمنت به عنوان نفر نوزدهم از خط پایان عبور کرد.

در تور تک مرحله‌ای هم رکابزنان کشورهای ویتنام، ایتالیا و نیوزلند اول تا سوم شدند. نمایندگان ایران جلالیه، دهقان و یزدانی در این رقابت به ترتیب عنوان‌های دوازدهم، بیست و هفتم و سی و دوم را کسب کردند.

10

گفتنی است، سهمیه یزدانی رکابزن تاریخ‌ساز ایران پس از این تورنمنت جهت حضور در تور بین المللی TAIYUAN چین راهی این شهر شد. ماندانا دهقان هم همراه تیم هلندی خود در این تورنمنت حضور خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز