رضا زارعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر در خدمت‌رسانی خستگی‌ناپذیر است/ احداث موزه ورزش کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۳:۳۲
کد خبر: ۸۵۰۶۵۳
سلطانی‌فر در خدمت‌رسانی خستگی‌ناپذیر است/ احداث موزه ورزش کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: سلطانی‌فر خستگی ناپذیرترین وزیر در خدمت‌رسانی به جامعه ورزش است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا زارعی، رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: اتفاقات بسیار خوبی در دوران دکتر سلطانی‌فر در ورزش افتاده که بیشتر در حوزه استان‌ها و شهرستان‌های مختلف بوده است. افتتاح بسیار از  پروژه‌های نیمه تمامی که باقی مانده بود، سرکشی به اماکن ورزشی شهرستان‌ها نشان‌دهنده خستگی ناپذیری سلطانی‌فر در خدمت رسانی به جامعه ورزش است. یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که سلطانی‌فر رقم زده، احداث موزه ورزش است.

وی افزود: هنوز هم نمی‌دانم دلیل استیضاح وزیر ورزش به چه خاطر است. اگر بحث‌های جنجالی فوتبال باشد که وزارت بارها درباره آن صحبت کرده است. نمایندگان مسائلی که مطرح کردند که رسما فدراسیون و باشگاه‌ها باید به آن رسیدگی کنند.

زارعی عنوان کرد: این موضوع یکی از بی‌منطق‌ترین استیضاح‌هایی است که دیده‌ام، آن هم در زمانی که ورزش از حاشیه‌ها دور شده و در آرامش روند خوبی را پشت سر می‌گذارد. در رشته کوهنوردی هم یکی از بهترین‌ دوران ها را می گذرانیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: نباید فوتبال را در کنار ورزش‌های دیگر قرار دهند و در سطح دنیا به فوتبال به عنوان یک صنعت نگاه می‌کنند. در این صورت فوتبال از حوزه وزارت ورزش خارج است و باید به فعالیت باشگاه‌ها به صورت مستقل رسیدگی کنند. پیشنهاد می‌ کنم نمایندگانی که خواستار استیضاح وزیر ورزش هستند، یک بار از نزدیک از موزه ورزش بازدید کنند تا بتوانند به بخشی از واقعیت‌های ورزش پی ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز