دروازه‌بان تیم ملی فوتبال هفت نفره:

برای رسیدن به قهرمانی جهان تلاش می‌کنیم/ آرزو دارم فوتبال هفت نفره به پارالمپیک برگردد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۴:۴۳
کد خبر: ۸۵۰۷۳۰
برای رسیدن به قهرمانی جهان تلاش می‌کنیم/ آرزو دارم فوتبال هفت نفره به پارالمپیک برگردد
دروازه بان تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: آرزو دارم فوتبال هفت نفره به پارالمپیک برگردد و همراه تیم ایران قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا زارع، دروازه بان تیم ملی فوتبال هفت نفره بیان کرد: پیش از اینکه وارد این رشته شوم فوتبال بازی می کردم. احسان غلامحسین پور، مربی بدنساز تیم ملی، بازی ام را دید و من را با رشته فوتبال هفت نفره و ورزش افراد دارای معلولیت آشنا کرد و مشوقم شد تا در مسابقات قهرمانی کشور این رشته شرکت کنم و خوشبختانه پس از آن توانستم راهی تیم ملی شوم و اکنون نزدیک ۲ سال است که عضو تیم هستم.

وی ادامه داد: آرزو دارم که فوتبال هفت نفره به مسابقات پارالمپیک برگردد و من بتوانم همراه تیم ملی ایران قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کنم. مطمئن هستم بازگشت این رشته به پارالمپیک انگیزه تمام بازیکنان تیم ما و سایر تیم های دنیا را بیشتر خواهد کرد و تیم ها برای رسیدن به پارالمپیک با انگیزه بالاتری وارد رقابت ها مختلف می شوند.

دروازه بان تیم ملی افزود: شیرین ترین خاطره ورزشی من به قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه بر می گردد و امیدورام که در رقابت های جهانی اسپانیا هم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و با ایستادن روی سکوی قهرمانی خاطره شیرین تری را برای تیم ملی و مردم ایران رقم بزنیم.

زارع عنوان کرد: قبل از اینکه وارد رشته فوتبال هفت نفره شوم شناختی از آن و ورزش افراد دارای معلولیت نداشتم به همین دلیل پس از حضورم در این رشته با افرادی که دارای معلولیت هستند صحبت می کنم و ورزش جانبازان و معلولین را به آنها معرفی می کنند تا بدانند معلولیت محدودیت نیست و نباید توانایی های شان را دست کم بگیرند و مطمئن باشند حضور در عرصه ورزش به سلامتی و افزایش روحیه و انگیزه آنها کمک زیادی خواهد کرد.

وی بیان کرد: به جز فوتبال هفت نفره، به رشته های والیبال، بسکتبال و فوتبال علاقه زیادی دارم و نتایج مسابقات تیم ملی در این رشته ها را دنبال می کنم. در مجموع رشته های ورزشی تیمی را دوست دارم و سعی می کنم از نتایج رقابت های آن مطلع باشم.

زارع اظهار داشت: اگر روزی به عنوان بازیکن از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کنم به طور حتم در کلاس های مربیگری شرکت می کنم تا بتوانم در ادامه فعالیت های ورزشی ام به عنوان مربی تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان تیم قرار دهم.

دروازه بان تیم ملی درباره مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا گفت: تیم ملی اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته است و بازیکنان تیم آماده مسابقات هستند. امیدوارم که بتوانیم با ارائه عملکرد خوب بهترین نتیجه را بدست آوریم و با دست پر به کشور برگردیم.

نظر شما