مهدی آشوری:

هدف از برگزاری جام حذفی شناسایی استعدادهای والیبال نشسته است

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۵:۵۷
کد خبر: ۸۵۰۸۸۹
هدف از برگزاری جام حذفی شناسایی استعدادهای والیبال نشسته است
رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: هدف ما از برگزاری رقابت‌های جام حذفی شناسایی استعدادها و پشتوانه سازی تیم ملی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی آشوری، رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: آئین نامه رقابت های جام حذفی به هیئت های استانی ارسال شد و تمام استان ها تا پایان خردادماه فرصت دارند یک تیم را برای حضور در رقابت های جام حذفی به عنوان نماینده معرفی کنند.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادها و پشتوانه سازی تیم ملی است و همچنین می خواهیم تا ورزشکاران ما در ۶ ماه ابتدایی سال از دور مسابقات دور نمانند و با حضور در جام حذفی آمادگی خود را حفظ کنند.

آشوری تصریح کرد: رقابت های جام حذفی از تیر ماه آغاز می شود و تا شهریور ماه و پیش از شروع مسابقات لیگ ادامه خواهد داشت تا تمام بازیکنان والیبال نشسته با حضور در این رقابت ها آمادگی خود را حفظ کنند.

وی افزود: ورزشکارانی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا زمانی که ۴ تیم نهایی از جام حذفی مشخص نشدند اجازه بازی برای تیمی را ندارند و زمانی که ۴ تیم نهایی شد، ملی پوشان می توانند برای تیم های باشگاهی که قرار است به جمع این ۴ تیم اضافه شود بازی کنند.

آشوری عنوان کرد: هر بازیکنی باید برای استان خود بازی کند و مانند رقابت های لیگ اجازه ندارد باری تیم استانی دیگر بازی کند و تیم ها باید از بازیکنان بومی خود استفاده کنند.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: برگزاری مسابقات جام حذفی در ابتدا نیمه اول سال باعث می شود تا سطح آمادگی ورزشکاران کاهش پیدا نکند و بازیکنان مدام در رقابت های مختلف حاضر شوند و همچنین کادر فنی تیم ملی ارزیابی بهتری از وضعیت ورزشکاران داشته باشند.

نظر شما