زهرا اینچه‌درگاهی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر یکی از طلایی‌ترین دوران ورزش ایران را رقم زده است/ وزارت ورزش‌وجوانان به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات و نواقص را رفع کند

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۶:۳۸:۱۹
کد خبر: ۸۵۱۱۸۹
سلطانی‌فر یکی از طلایی‌ترین دوران ورزش ایران را رقم زده است/ وزارت ورزش‌وجوانان به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات و نواقص را رفع کند
رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: وقتی یک نتیجه مطلوب در یک رشته بارها و بارها تکرار می‌شود، نشان‌دهنده این است که مجموعه از یک مدیریت خوب برخوردار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مباحث مطرح شده برای استیضاح مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: دوران سلطانی‌فر یکی از بهترین دوره‌های ورزش ایران بوده است و یکی از موفق‌ترین حضور کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا بود و کارنامه بسیار خوبی ثبت کرد. در مسابقات المپیک جوانان هم ایران نتیجه بسیار مطلوبی کسب کرد. در رابطه با رشته ژیمناستیک باید بگویم تا به حال که بازی‌های المپیک برپا شده، ایران نتوانسته بود سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کند. دوران تاریخی فعالیت ژیمناستیک ایران در این دوره رقم خورده است.

وی افزود: افتخارات زیادی برای ورزش کسب شده است و فکر نمی‌کنم با یک مدیریت ضعیف نتایج قوی به صورت پایدار بتواند حاصل شود. وقتی یک نتیجه مطلوب در یک رشته بارها و بارها تکرار می‌شود، نشان‌دهنده این است که مجموعه از یک مدیریت خوب برخوردار است.

اینچه‌درگاهی عنوان کرد: اگر بخواهیم با یک دید منصفانه نگاه کنیم، می‌بینیم که حضور بانوان در عرصه‌های بین‌المللی به شدت تقویت شده و ورزش ما دوران موفقی را تجربه می‌کند. این که به دلیل برخی از کاستی‌ها، نواقص و مشکلاتی که ممکن است وزارت ورزش به تنهایی و مستقیم عامل به وجود آمدن آن مشکل نباشد، نباید فقط به یک سیستم نگاه کرد. وقتی یک مشکل فرهنگی واجتماعی به وجود می‌آید باید از همه سیستم‌ها سوال شود، حتی پدر و مادرهایی که یک جوان را در خانواده تربیت کردند، نه این که فقط نگاه کرد که این اتفاق در چه محیطی رخ داده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: اگر قصد نمایندگان اصلاح و عدم تکرار حوادث و برخوردهای ناخوشایند است، باید دید گسترده‌تری داشته باشند و به دنبال اصلاح یک مجموعه بود. سال پیش از المپیک است و بسیاری از فدراسیون‌ها مثل ما دنبال کسب سهمیه هستند و اگر بخواهد نا‌آرامی به وزارت ورزش کشانده شود و ناپایداری مدیریتی به وجود بیاید، غیر از این که یک مسئول را دل سرد می‌کند، در تمرکز فدراسیون‌ها برای کسب سهمیه و موفقیت در المپیک نیز تاثیر منفی خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز