گوچی سرخ‌پوش می‌شود؛

ستاره نقل‌وانتقالات چراغ خاموش به یک قدمی پرسپولیس رسید+عکس

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۲:۰۹:۲۶
کد خبر: ۸۵۱۲۸۵
ستاره نقل‌وانتقالات چراغ خاموش به یک قدمی پرسپولیس رسید+عکس
ستاره نامدار تیم ملی فوتبال ایران مذاکراتی غیرمستقیم با پرسپولیسی‌ها انجام داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از بازشدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل زمستان، مدیران باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب رضا قوچان نژاد بودند اما این انتقال قطعی نشد تا پرسپولیسی‌ها ماریو بودیمیر کروات را جذب کنند و همچنین قوچان نژاد با عقد قرارداد قرضی تا پایان فصل به سیدنی استرالیا برود. روز یکشنبه مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی توئیتری از اعضای تیم سیدنی خداحافظی کرد و درحالیکه برخی‌ها از حضور او در پرسپولیس خبر داده بودند اما این خبر تایید نشد.

 

براساس شنیده ها مذاکراتی غیرمستقیم بین پرسپولیس و قوچان نژاد انجام شده است. اختلاف مهم بین نوع بستن قرارداد است. پرسپولیسی ها قرارداد ریالی می‌خواهند و گوچی دلاری.سیاست باشگاه این است که حتی الامکان بازیکنی قرارداد دلاری نداشته باشد و طبیعتاً باشگاه نمی خواهد با یک بازیکن ایرانی به ارز خارجی قرارداد ببندد.از طرف دیگر در صورت حضور رضا قوچان نژاد باشگاه باید درمورد بودیمیر نیز تصمیم گیری کند یا حداقل منتظر روشن شدن وضعیت ترابی، نعمتی و... باشد.

نکته مهم این که در صورت تعلل پرسپولیس، دو باشگاه از چین و یک باشگاه از لیگ قطر به همراه تیم تراکتورسازی آماده عقد قرارداد با گوچی خواهند بود. البته قوچان نژاد در زمستان هم نشان داد به حضور در تراکتور تمایلی ندارد با توجه به صحبت های صورت گرفته باید گفت ستاره نقل‌وانتقالات چراغ خاموش به یک قدمی پرسپولیس رسیده و احتمال دارد او نخستین ورودی پرسپولیس باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز