سیدمحمدشروین اسبقیان:

ساختار جدیدی برای تشکیل حوزه هواداری ایجاد خواهد شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۵:۰۷
کد خبر: ۸۵۱۴۲۵
ساختار جدیدی برای تشکیل حوزه هواداری ایجاد خواهد شد
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: باشگاه‌های فوتبال علیه سایت‌ها و سازمان‌های مجهول در فضای مجازی طرح شکایت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید محمدشروین اسبقیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: راه اندازی سایت و کانال رسمی هواداری توسط باشگاه ها از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال یک الزام است. 

وی ادامه داد: وظیفه اصلی کانال های رسمی هواداری باشگاه های فوتبال ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به باشگاه های متبوع است. ضمن اینکه باشگاه ها موظف شدند علیه سایت و کانال های مجهول که به طرق مختلف از نام، آرم، علامت و هویت معنوی باشگاه سوء استفاده می کنند در مراجع قضایی طرح شکایت کنند. 

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: کانون هواداران منحل شده اند و معاونت فرهنگی باشگاه ها ساختار جدیدی برای تشکیل حوزه هواداری ایجاد می کنند و این بخش بعد از استعلام از مراجع ذی صلاح و پلیس امنیت استان مربوطه رسما می تواند فعالیت کند.

اسبقیان ضمن تاکید بر رعایت اخلاقیات در ورزش گفت: بسیاری از جوانان، ورزشکاران را الگوی مناسب خود می دانند و همین موضوع فرصتی را برای الگوسازی و ترویج مفاهیم جوانمردی و پهلوانی در جامعه و  جوانان فراهم می کند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها درباره مصاحبه های تحریک آمیز بازیکنان و کادر فنی تیم ها هم گفت: با صدا و سیما هماهنگ شده که به هیچ عنوان این موارد پخش نگردد و از طرفی باشگاه ها موظف شدند مربیان، اعضای کادر فنی و بازیکنان را نسبت به جلوگیری از مصاحبه های غیر فنی، تحریک آمیز و تنش زا توجیه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز