عضو کمیسیون فرهنگی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پاسخ‌های سلطانی‌فر در کمیسیون قانع‌کننده بود/ وزارت ورزش‌وجوانان توفیقات خوبی داشته است

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۵:۰۱:۰۲
کد خبر: ۸۵۱۷۷۴
پاسخ‌های سلطانی‌فر در کمیسیون قانع‌کننده بود/ وزارت ورزش‌وجوانان توفیقات خوبی داشته است
اصغر مسعودی گفت: الحمدالله وزارت ورزش و جوانان توفیقات خوبی را در سه ساله گذشته داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اصغر مسعودی، نماینده نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملکرد وزیر ورزش وجوانان به خبرنگار برنا گفت: الحمدالله وزارت ورزش و جوانان توفیقات خوبی را در سه ساله گذشته داشته است. در حوزه ورزشی ما توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده ایم. بدست آوردن رتبه های برتر در مسابقات مختلف و بازی های آسیایی و پاراآسیایی، به ویژه حضور و افتخار آفرینی بانوان با حجاب اسلامی که بسیار ارزشمند است همه نشان دهنده عملکرد خوب ورزش کشور است.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه مجلس پیرامون در اختیار گرفتن 27 صدم درصد از در آمد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش عنوان کرد: وزارت ورزش با این بودجه بسیاری از پروژه های نیمه تمام را به اتمام رساند.

عضو فراکسیون ورزش در ادامه عنوان کرد: هر مقوله در کنار ورزش قرار بگیرد به حاشیه می رود و کارهای صورت گرفته در بخش جوانان کمتر به چشم بیاید و البته امکان دارد این موضوع اشکال ساختاری باشد.

نماینده نی ریز و استهبان گفت: استیضاح به معنای توضیح خواست است که یکی از حقوق نمایندگان مجلس است، بنده خودم در جلسه کمیسیون فرهنگی حضور داشتم و به نظرم پاسخ های وزیر قانع کننده بود، حالا اگر برخی دوستان اصرار بر این دارند که این موضوع به صحن علنی برده شود، وزیر ورزش و جوانان می تواند از دست آوردها و کارهای مختلف انجام گرفته خود به تمام نمایندگان توضیح بدهد، اگر چه بنده عرض کردم پاسخ سوالات وزیر از نظر بنده قانع کننده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز