محمد نصرتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آنهایی که فکر می‌کنند سرخ‌پوشان انگیزه ندارند سخت در اشتباه هستند/ پرسپولیس امشب در اصفهان برنده می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۴:۲۴:۳۳
کد خبر: ۸۵۱۷۸۴
آنهایی که فکر می‌کنند سرخ‌پوشان انگیزه ندارند سخت در اشتباه هستند/ پرسپولیس امشب در اصفهان برنده می‌شود
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما فکر می‌کنم سرخ‌پوشان امشب برنده شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی امشب سرخ پوشان پایتخت با سپاهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: این بازی یک دیدار حساس است و طی یک هفته گذشته با کم کردن جایگاه هواداران کمی حاشیه نیز به این مسابقه اضافه شده است.

وی افزود: امیدوارم سکوهای ورزشگاه امشب پر شود حالا هرتعداد تماشاگر پرسپولیسی هم که در استادیوم باشد تیم خود را تشویق کند. نکته مهم بازی جدال تفکرات مربیان در مستطیل سبز است و فکر می کنم شاهد یک بازی زیبا باشیم و اگر تعداد گل های رد و بدل شده هم زیاد باشد تماشاگران لذت بیشتری خواهند برد.

مدافع اسبق پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر برخی فکر می کنند شاگردان برانکو انگیزه کافی را در این بازی ندارند که البته این افراد سخت در اشتباه هستند. کسب سه جام متوالی کار هر تیمی نیست و چنین تیمی حتما شخصیت قهرمانی دارد. به هر ترتیب من امیدوارم پرسپولیس در این بازی برنده و در نهایت بتواند فاتح جام حذفی شود.

نصرتی در پایان پیرامون پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت: نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد اما فکر می کنم پرسپولیس برنده شود، ضمن اینکه اگر اتفاقی رخ دهد و نتیجه ای غیر از برد سرخ پوشان حاصل شود، با قاطعیت عرض می کنم که هیچ چیز از ارزش های فنی، اخلاقی و ارزش های بالای قهرمانی شاگردان برانکو  و کادر فنی در سه فصل اخیر لیگ برتر کم نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز