بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انتخاب هاشمیان را به فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم/ تیم امید می‌تواند راهی المپیک توکیو شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۶:۲۵:۰۷
کد خبر: ۸۵۲۳۰۹
انتخاب هاشمیان را به فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم/ تیم امید می‌تواند راهی المپیک توکیو شود
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وحید هاشمیان از بازیکنان بسیار خوب، با اخلاق و شایسته فوتبال ایران بوده که به لحاظ مربیگری نیز با دانش روز آشنا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز چهارشنبه مراسم معارفه و عقد قرارداد مارک ویلموتس برگزارشد و او به صورت رسمی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد. ویلموتس، وحید هاشمیان را به عنوان یکی از دستیاران خود معرفی کرد.

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال ایران در این باره به خبرنگار برنا گفت: پیش از این نیز گفته بودم که مارک ویلموتس یک مربی شناخته شده با استانداردهای بین المللی در فوتبال جهان است که از این پس باید او را کمک کنیم تا قدم های مثبتی را در راه موفقیت های تیم ملی بردارد.

وی افزود: درباره انتخاب هاشمیان باید بگویم این موضوع از دو جنبه مهم و مثبت است. نخست اینکه حضور یک مربی ایرانی به عنوان مربی در کادر فنی حائز اهمیت است و نکته دوم انتخاب شخص هاشمیان است.

مربی پیشین تیم ملی اظهار کرد: هاشمیان از بازیکنان بسیار خوب، با اخلاق و شایسته فوتبال ایران بوده که به لحاظ مربیگری نیز با دانش روز آشنا است و این انتخاب را به فدراسیون فوتبال تبریک می گویم.

رییس کانون مربیان ایران در پایان با اشاره به اهمیت تیم ملی امید خاطرنشان کرد: تیم امید شدیدا نیاز به حمایت دارد و هرچه زودتر باید وضعیت سرمربی این تیم مشخص شود. اینکه ویلموتس بر تیم های پایه و تیم امید نظارت داشته باشد می تواند نکته مثبتی باشد و امیدوارم تیم امید بتواند امسال طلسم شکنی و به المپیک راه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز