با صراحت اعلام می‌کنیم که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم؛

احمدی: ورزش در سکو و مدال خلاصه نمی‌شود/ قهرمانان ما از طریق ورزش به تعالی انسانی می‌رسند

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۶:۲۹
کد خبر: ۸۵۲۳۴۹
احمدی: ورزش در سکو و مدال خلاصه نمی‌شود/ قهرمانان ما از طریق ورزش به تعالی انسانی می‌رسند
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ما با صراحت اعلام می‌کنیم که اسرائیل را به رسمیت نمیشناسیم و در میدان مسابقات مقابل هیچ یک ورزشکاران آن‌ها قرار نخواهیم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد اظهار داشت: تقدیر و تشکر می‌کنم از ورزشکارانی که در عرصه ورزش از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی خودرای می‌کنند و از این طریق به صورت قهرمانانه از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند و ما به این پهلوانان افتخار میکنیم.

احمدی گفت: بارها شاهد بودیم رهبر معظم انقلاب بر این حرکت پهلوانانه سهه گذاشتند و این ورزشکاران را مورد تقدیر  و تکریم قرار دادند. ما ورزش را در سکو و مدال خلاصه نمی‌کنیم بلکه ما از طریق ورزش به تعالی انسانی می‌اندیشیم. این که ورزشکاران ما از مدال خود می‌گذرند نشان از بلوغ و معرفت آنان است. می‌بینیم که این حرکت پهلوانانه در جهان بازتاب دارد.

وی در ادامه افزود: اخیرا هم برخی از فدراسیون‌های ما را تهدید به تعلیق می‌کنند. این افراد قطعا راه به جایی نخواهند برد. ما با صراحت اعلام می‌کنیم که اسرائیل را به رسمیت نمیشناسیم و در میدان مسابقات مقابل هیچ یک ورزشکاران آن‌ها قرار نخواهیم گرفت. در آستانه روز قدس هستیم روزی که همه مخالفت خود را با این رژیم فریاد می‌زنند در این روز قطعا جامعه ورزش نیز با حضور خود همبستگی خود را اعلام خواهد کرد.

نظر شما