دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی؛

تساوی بدون گل سپاهان و پرسپولیس در نیمه اول/ حاشیه در نقش جهان پررنگ‌تر از متن بود!

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۴:۳۸
کد خبر: ۸۵۲۳۶۴
تساوی بدون گل سپاهان و پرسپولیس در نیمه اول/ حاشیه در نقش جهان پررنگ‌تر از متن بود!
بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران دو تیم سپاهان و پرسپولیس امشب از ساعت 21 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفته‌اند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم پرسپولیس بازی را بهتر از تیم میزبان آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. سروش رفیعی در دقیقه 13 یک شوت روانه دروازه سپاهان کرد که درحالی که توپ از زیر دست دروازه‌بان رد شده بود ایرانپوریان توپ را به بیرون زد. در دقیقه 21 نیز شهباززاده در موقعیت آفساید یگ گل به ثمر رساند که توسط داور بازی مورد قبول قرار نگرفت. از دقیقه 30 بازی بازیکنان دو تیم در چند صحنه باهم درگیر شدند که منجر به دریافت کارت زرد خلیل‌زاده، ایرانپوریان و یزدانی شد.

حاشیه‌های این بازی در نیمه اول:

*از دقیقه 35 بازی به بعد به تعداد ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه اضافه شد که از حاشیه‌ها و درگیری‌های احتمالی بازی جلوگیری کنند.

*به دلیل کمبود صندلی روی نیمکت ماشاژور و آنالیزور باشگاه پرسپولیس از روی سکوهای ورزشگاه بازی را دنبال کردند.

*در اواخر نیمه اول تنش‌ها بین بازیکنان دو تیم بیشتر شد و در چند صحنه بازیکنان باهم دیگر درگیر شدند. این تنش‌ها باعث شد که درگیری لفظی نیز بین محسن خلیلی، سرپرست تیم پرسپولیس و تکسیرا مربی سپاهان به وجود آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز