محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی ایران می‌تواند در لیگ ملت‌های والیبال بدرخشد/ کسب پیروزی مقابل ایتالیا دور از ذهن نیست

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۴:۳۱:۱۶
کد خبر: ۸۵۲۵۸۱
تیم ملی ایران می‌تواند در لیگ ملت‌های والیبال بدرخشد/ کسب پیروزی مقابل ایتالیا دور از ذهن نیست
پیشکسوت والیبال گفت: فکر می‌کنم امسال با یک همدلی و جدیت می‌توانیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ لیگ ملت‌ های والیبال از امروز آغاز می شود و تیم ملی کشورمان در بازی اول خود به مصاف ایتالیا می رود.

محمد ترکاشوند، پیشکسوت والیبال درباره شرایط تیم ملی برای حضور در این دوره از رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بچه‌های ما همه با تجربه هستند و سال‌ های زیادی با تیم‌ های خوب دنیا بازی کردند. من فکر می‌کنم امسال با یک همدلی و جدیت می‌توانیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم.

وی درمورد بازی با ایتالیا در دیدار نخست گفت: ایتالیا برای ایران یک رقیب دیرینه محسوب می‌شود که در این دوره نیز با بازیکن‌های جوانتری در لیگ حاضر شده است، البته جوانهایی که توانایی بالایی دارند و قطعا در بازی می‌توانند خطرناک باشند را باید مراقبب بود و قطعا نباید این تیم را دست کم بگیریم.

ترکاشوند در ادامه افزود: در مجموع بازی اول سخت خواهد بود. تیم ملی چون قبل از این مسابقات هم بازی تدارکاتی نداشت و بازیکن‌ها چندین ماه از هم دور بودند و هرکدام در تیم‌های باشگاهی خود بازی می‌کردند؛ بنابراین ممکن است هنوز به هماهنگی کامل نرسیده باشند اما بازهم با این شرایط کسب پیروزی مقابل ایتالیا دور از ذهن نیست.

مربی والیبال اظهار کرد: چین هم یک رقیب سنتی در آسیاست و همیشه مقابل ایران بازی‌های خوبی را انجام داده است. سرمربی این تیم شناخت کاملی نسبت به بازیکن های ما دارد، بنابراین فکر می‌کنم بازی با چین یک بازی خوب و جذابی باشد اما مطمئن هستم بازیکن‌های ما توانایی بالاتری نسبت به چین دارند و راحت می‌توانند نتیجه خوبی را کسب کنند. آلمان هم بازیکن‌های خوبی دارد و به نظر نمی‌رسد کار راحتی مقابل این تیم داشته باشیم. با این حال امیدوارم بتوانیم در هفته نخست با کسب سه پیروزی گام بلندی برای ادامه رقابت ها برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز