گلاره ناظمی در گفتگو با خبرگزاری برنا؛

حاشیه‌های فوتبال بانوان بزرگ‌نمایی شد/ ویلموتس انتخاب خوبی بود/ خوشحالم بازی رژیم صهیونیستی را قضاوت نکردم

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۶:۰۱:۳۸
کد خبر: ۸۵۲۸۶۹
حاشیه‌های فوتبال بانوان بزرگ‌نمایی شد/ ویلموتس انتخاب خوبی بود/ خوشحالم بازی رژیم صهیونیستی را قضاوت نکردم
داور بین المللی کشورمان گفت: مسابقات بانوان همیشه در امنیت و آرامش برگزار می‌شد اما الان احساس می‌کنم به دلیل نزدیک شدن به پایان فصل و طولانی شدن لیگ شاهد این حواشی شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گلاره ناظمی، داور فوتبال کشورمان درباره اتفاقات اخیر رخ داده در لیگ برتر فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: طی یکی دو هفته گذشته متاسفانه شاهد یکسری درگیری و حواشی در لیگ فوتبال بانوان بودیم و خود من هم از این ماجراها شوکه شدم و احساس می‌کنم درمورد فوتبال بانوان بزرگ نمایی شد و این اتفاقات در فوتبال همیشه وجود دارد. 

وی ادامه داد: البته من این جریان را توجیه نمی‌کنم چون مسابقات بانوان همیشه در امنیت و آرامش برگزار می‌شد اما الان احساس می‌کنم به دلیل نزدیک شدن به پایان فصل و طولانی شدن لیگ شاهد این حواشی شدیم. جلسات مختلفی داشتیم که این موضوع بررسی شد تلاش می‌کنیم در ادامه دیگر شاهد این درگیری‌ها نباشیم.

داور بین المللی کشورمان درمورد انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: با توجه به این که خودم در فدراسیون هستم می‌دانم که تمام تلاش فدراسیون برای تیم‌ های ملی که ویترین کشور هستند انتخاب بهترین‌ها و ایجاد آرامش است و انتخاب خوبی است و امیدوارم در کارشان موفق باشند.

ناظمی درخصوص تصمیم خود برای قضاوت نکردن بازی رژیم صهیونیستی در مسابقات قزاقستان گفت: در این مسابقات قضاوت دیدار کانادا و اسرائیل به من سپرده شد. در چنین شرایطی تصمیم گیری درست واقعا آسان نیست از طرفی دلت می‌خواهد نتیجه زحماتت را ببینی از طرفی پای اعتقادات و کشورت در میان است. با این وجود بسیار خوشحالم که این کار را انجام دادم و با این کار قدم کوچکی برای خوشحالی مردم مظلوم فلسطین برداشتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز