به خاطر حمایت‌های صورت گرفته از ورزش اسکیت؛

محمدرضایی از یوسف‌نژاد و سلطانی‌فر قدردانی کرد

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۶:۴۰
کد خبر: ۸۵۳۰۴۷
محمدرضایی از یوسف‌نژاد و سلطانی‌فر قدردانی کرد
رئیس فدراسیون اسکیت و نایب رئیس فدراسیون اسکیت آسیا از زحمات و تلاش‌های یوسف‌نژاد و مساعدت‌های وزارت ورزش و جوانان و شخص مقام عالی وزارت درخصوص حمایت از فدراسیون اسکیت تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از فدراسیون اسکیت، بهمن محمدرضایی به نمایندگی از جامعه  اسکیت در متنی از حمایت‌های ویژه یوسف‌نژاد نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و مسعود سلطانی‌فر مقام عالی وزارت از فدراسیون اسکیت تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر یوسف‌نژاد

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس

با سلام

امروز ورزش کشور مرهون زحمات و تلاش‌های افرادی همچون حضرتعالی می‌باشد که با حمایت‌های معنوی خود بار مسئولیت را بر دوش تک تک مدیران ورزشی سنگین‌تر می‌نماید.

با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی وزیر ورزش و جوانان که به حق و انصاف از زمان حضور پرخیر و برکتشان در این وزارت خانه با ایجاد یک فضای امن، باعث توسعه زیر ساخت‌ها و رشد بیش از ۳۰۰ درصدی کسب مدال‌های رنگارنگ در میادین بین المللی، کسب کرسی‌های بین المللی، پیگیری و افتتاح موزه ورزش، ساخت و افتتاح پروژه های ورزشی و .... می‌باشد ستودنی است.  

ایجاد همدلی و وفاق در بین آحاد جامعه ورزشی در شرایطی که کشور با مشکلات اقتصادی و سیاسی با تحریم‌های بی رحمانه و بدور از اخلاق و انسانیت بر ملت شهید پرور عزیزمان ایران، دست و پنجه نرم می‌کنند ، با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند جامعه نیاز به نشاط و شادابی دارد به درستی مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر سلطانی‌فر، معاونین وی و فدراسیون‌های ورزشی  به این بیانات جامعه عمل پوشاندند که جا دارد خانه ملت از زحمات ایشان تقدیر و تجلیل به عمل آورند.

امیدوارم نماینده‌های محترم مجلس شورای اسلامی علی الخصوص فراکسیون ورزش مجلس با درایت و دوراندیشی در جهت اقتدار نظام با قدرشناسی از وزرای زحمت کش و دلسوز دولت تدبیر و امید از جمله جناب آقای دکتر سلطانی فر، انگیزه خدمت را برای این دولتمردان دوچندان کنند.

که همانا به مصداق حدیث شریفه

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمَخْلوقْ، لَمْ یَشْکُرِ الْخالِقْ

انشالله تمامی اعمال ما در راه رسیدن به اهداف عالیه مقام معظم رهبری در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) قرار گیرد.

با تشکر

بهمن محمد رضایی

خادمی کوچک از جامعه ورزش کشور

١١ خردادماه ١٣٩٨

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز