حسین بادامکی درگفتگو با خبرگزاری برنا:

داماش حریف خطرناکی برای پرسپولیس است/ حواشی اصفهان در اهواز تکرار نخواهد شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۵:۲۷:۳۷
کد خبر: ۸۵۳۳۱۵
داماش حریف خطرناکی برای پرسپولیس است/ حواشی اصفهان در اهواز تکرار نخواهد شد
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات اصفهان در ادامه حواشی بازی در آزادی بود که به نظر می‌رسد در بازی فینال شاهد این حواشی نباشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین بادامکی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، درباره بازی فینال جام حذفی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به نظرم بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود ولی تقریبا اکثریت معتقد هستند شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است اما این دیدار می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد چرا که داماش نیز با تمام وجود می‌جنگد که بهترین نتیجه را به دست بیاورد.

بادامکی درمورد محرومیت سروش رفیعی و شجاع خلیل‌زاده نیز بیان کرد: پرسپولیس در نقل و انتقالات بازیکن‌های خوبی را جذب کرد، بنابراین در این دو پست  بازیکن جایگزین  دارد. به نظرم پرسپولیسی‌ها اگر کمی باهوش باشند می‌توانند جام قهرمانی را کسب کنند.

بازیکن اسبق سرخ پوشان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس در اهواز هم تکرار شود یا خیر؟ گفت: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی را در اهواز شاهد باشیم، چون باتوجه به تجربه بازی سپاهان و پرسپولیس قطعا تدابیر امنیتی لازم از قبل برای این بازی صورت می‌گردد. از طرفی این دو تیم از قدیم رقبای سنتی یکدیگر هستند و همیشه در لیگ شاهد کری خواندن‌های این دو تیم‌ بودیم. این اتفاق اصفهان هم در ادامه حواشی بازی در استادیوم آزادی بود که به نظر می‌رسد در بازی فینال شاهد این حواشی نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز