اعلام برنامه سفر تیم جوانان به سن‌پترزبورگ؛

شاگردان پورموسوی برابر روسیه به میدان می‌روند

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۳:۵۴
کد خبر: ۸۵۳۳۳۹
شاگردان پورموسوی برابر روسیه به میدان می‌روند
اعضای تیم ملی فوتبال جوانان ایران صبح یکشنبه فرودگاه امام خمینی را به مقصد سن پترزبورگ ترک می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز فاطمی مدیر تیم ملی جوانان با اعلام برنامه سفر این تیم به روسیه گفت: پیش از این قرار بود سفر تیم روز 13 خرداد انجام شود اما با توجه به اینکه انجام سفر با دو پرواز موجب خستگی تیم می شد و فاصله زیادی تا اولین بازی نداشتیم تصمیم گرفته شد یک روز زودتر اعزام انجام شود. بر همین اساس صبح روز یکشنبه ساعت 9 پرواز مستقیم به سن پترزبورگ انجام خواهد شد.

فاطمی اضافه کرد: آخرین تمرین تیم صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. خوشبختانه همه بچه ها در شرایط مطلوب قرار دارند و هیچ مصدومیت یا مشکل جدی نداریم. اولین بازی روز سه شنبه 14 خرداد برابر تیم روسیه بی برگزار می شود چون خود روسیه با دو تیم در رقابت ها حضور دارد. همچنین تغییراتی در قرعه کشی بازی ها اتفاق افتاده که بر این اساس ما با تیم های ارمنستان و آرژانتین هم دیدار می کنیم.

مدیر تیم ملی جوانان در پایان با قدردانی از حمایت های فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه اردوها و تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و با آمادگی کامل جهت حضور در مسابقات آماده می شویم. این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و می تواند برای تیم ما بسیار مفید باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز