بعد از برگزاری مرحله دوم انتخابی؛

سانداکاران برتر تیم ووشو دختران معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۳:۱۳
کد خبر: ۸۵۳۴۰۱
نفرات برتر چهار وزن تیم ملی ووشوی جوانان ایران در بخش ساندای دختران مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، تیم ووشوی جوانان ایران، رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش روی دارد. این مسابقات طی روزهای 25 مرداد تا 2 شهریور ماه به میزبانی برونئی برگزار می‌شود. بر این اساس مرحله دوم از انتخابی درون اردویی تیم ووشوی دختران ایران برگزار شد و نفرات برتر هر وزن مشخص شدند.

اسامی سانداکاران برتر هر وزن بدین شرح است:
وزن 48 کیلوگرم: آیدا حیدری از کرمانشاه
وزن 52 کیلوگرم: سوگند سینکایی از مازندران
وزن 56 کیلوگرم: مهرآسا عبداللهی از البرز
وزن 60 کیلوگرم: یاسمن باقرزاده از مازندران

تیم ووشوی جوانان ایران در بخش دختران، سهمیه اعزام سه سانداکار به مسابقات قهرمانی آسیا دارد. در مراحل بعدی اردوها، از بین این چهار سانداکار، سه نفر به مسابقات آسیایی برونئی اعزام می‌شوند. مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ووشوی دختران جوانان ایران در 2 بخش ساندا و تالو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز (شنبه) در آکادمی ووشو آغاز شد.

همچنین مرحله دوم اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشوی جوانان در بخش پسران از فردا (یکشنبه) به میزبانی قم و اصفهان برگزار می‌شود. تالوکاران این مرحله از اردو را در اصفهان برگزار می‌کنند و تمرینات سانداکاران نیز در قم انجام می‌شود. هدایت تالوکاران را فرشاد عربی به عنوان سرمربی و علیرضا بهرمن به عنوان مربی عهده دار هستند. در بخش ساندا نیز امیر اوجاقی سرمربی است و علی شیرآقایی و عباس شیبک مربی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز