نیازمند ستاره سپاهان در جام حذفی بود؛

خلیلی: اگر اشتباهات داوری نبود باید چهار بار متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شدیم/ دنبال هیاهوی بیهوده نیستیم

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۸۵۳۴۱۸
خلیلی: اگر اشتباهات داوری نبود باید چهار بار متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شدیم/ دنبال هیاهوی بیهوده نیستیم
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده است، برای قهرمانی تمرین کرده است، برای قهرمانی تدارک دیده‌ایم و برای قهرمانی به اهواز آمدیم. ما توانایی خودمان را در عمل نشان می‌دهیم و هواداران مراقب فضای مجازی و آدم‌هایی که معلوم نیست دوست هستند یا دشمن، باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن خلیلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس برتری و شایستگی خود در قهرمانی لیگ را با پیروزی در بازی قبل در جام حذفی به اثبات رساند تا جای هیچ بحث و حرفی باقی نماند. درباره شایستگی تیم فوتبال پرسپولیس صحبت کردن، دیگر تلف کردن زمان به حساب می‌آید، چرا که قدیمی‌ها می‌گفتند؛ چیزی که عیان است، چه حاجب به بیان است.

وی درباره اظهارات و ادعاهایی که از سوی عوامل سپاهان بعد از بازی اخیر مطرح شد، ادامه داد: عقل سلیم می‌گوید؛ تیمی که سه سال است در صدر جدول حضور دارد، قهرمان شده است و اگر قربانی اشتباهات داوری نبود، چند روز قبل چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ برتر را جشن می‌گرفتیم، پرسپولیس همچنین عنوان بین‌المللی به دست آورده و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بوده است. قطعا از رقبای خود سرتر بود که خود را در این موقعیت‌ها دیده است. بعضی صحبت‌هایی که این روزها مطرح می‌شود، خنده‌دار است. حافظه فوتبال ایران مسائل زیادی را به خاطر می‌آورد. شایستگی و برتری بچه‌های ما در این بازی قابل تقدیر بود. سپاهان اگر خوش شانس نبود، در همان 90 دقیقه با اختلاف حداقل دو گل شکست می‌خورد. اگر دروازه‌بان حریف تبدیل به تنها ستاره سپاهانی بازی شد، به دلیل همین برتری فنی پرسپولیس بود. در همین بازی اگر همان ضربه پنالتی سپاهان تبدیل به گل شده بود احتمال داشت شرایط عوض شود. بچه‌های ما به قدری برتر بودند که شاید هم نتیجه را بر می‌گرداندند ولی وقتی یک تیم در آن دقیقه صاحب پنالتی می‌شود، یعنی همه چیز به سود آنها خواهد بود. از سوی دیگر، برتری فنی پرسپولیس به تمام دقایق بازی مربوط می‌شد، فکر نمی‌کنم نیاز باشد ذهن خود را درگیر چنین حرف‌هایی کنیم. ما باید روی بازی فینال متمرکز باشیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس قربانی بزرگ اشتباهات سهوی داوران در تمام این سال‌ها بوده است. از وقتی یادمان می‌آید پرسپولیس همیشه متضرر شده است. برآیند تاثیر اشتباهات داوری در امتیازات این فصل تیم‌ها و سال‌های قبل مشخص است. همین تاثیر نبود، همانطور که گفتم ما در واقع باید چهارمین قهرمانی پیاپی خودمان در لیگ برتر را جشن می‌گرفتیم.

خلیلی همچنین با اشاره به حاشیه‌سازی‌ها علیه پرسپولیس گفت: ما و بچه‌های تیم ما، در دنیای واقعی زندگی می‌کنند. حرف خودمان را در میدان عمل می‌زنیم. دنبال هیاهوی بیهوده نیستیم. واقعا کار می کنیم، نمی‌خواهیم ادای کار کردن در بیاوریم که فقط در فضای مجازی باشیم.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: اگر قهرمان هستیم به دلیل این رویه است. برای این است که بچه‌ها، با منطق کار می‌کنند و اسیر حواشی نمی‌شوند. بارها هم از هواداران خواسته‌ایم نگران نباشند و اجازه ندهند ذهن آنها را با حواشی درگیر کنند. البته یک عده‌ای بیش از حد درگیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستند که باید مراقب باشند. در آن فضا حب و بغض بعضی افراد، خیلی دقیق مشخص نیست و مطالب منتشر شده، گاهی با دنیای واقعی فاصله زیادی می‌گیرد. اخبار رسمی را باید از مراجع رسمی چون سایت باشگاه یا از صفحات رسمی دنبال کنند. در این فضا گاهی مطالبی را نشر می‌دهند که معلوم نیست نشر دهنده واقعا طرفدار پرسپولیس است یا به اسم طرفداری و حمایت می‌خواهد برای تیم، باشگاه و هواداران حاشیه ایجاد کند و اختلاف و بدبینی را رواج بدهد.

خلیلی در ادامه گفت: پرسپولیس اگر قهرمانی‌های پیاپی به دست آورده است غیر از انجام کار اصولی به این دلیل است که همه خانواده پرسپولیس با هم بوده‌اند و شاید بعضی بخواهند این نقطه قوت را نشانه بگیرند.

وی درباره شرایط تیم برای بازی با داماش گیلانیان تصریح کرد: طبیعی است که بچه‌ها روحیه خوبی دارند. خیلی ساده می‌توانم این طور بگویم که پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده، برای قهرمانی تمرین کرده است، برای قهرمانی تدارک دیده‌ایم و برای قهرمانی به اهواز می‌رویم. برای این بازی سروش رفیعی و شجاع خلیل‌زاده را نداریم. نفرات ارزشمندی هستند ولی همه تیم آماده و با انگیزه منتظر مسابقه است. قطعا بازی آسانی نداریم. حریف ما هم سرشار از انگیزه است و آنها را به هیچ وجه دست پائین نمی‌گیریم.

خلیلی همچنین درباره حوادث پیش آمده در قبل و بعد از بازی سپاهان افزود: هواداران نگران این مساله نباشند که باشگاه پیگیر مسائل نباشد. تا جایی که من می‌دانم، در تمام موارد با جدیت، به شکل قانونی و از طریق مراجع رسمی، مسائل را دنبال می‌کنند. پرسپولیس اهل عمل است و نه حرف. فرقی نمی‌کند پای بازی فوتبال در میان باشد یا مواردی از این دست. از ادعاهای مطرح شده تا آزار، اذیت و حملاتی که متوجه هواداران شد و فحاشی بازیکنی که بعد از بازی قبل هم پرونده اخلاقی داشت، همه مورد پیگرد قرار دارند.

خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران توجه داشته باشند، در باشگاه پرسپولیس وظایف افراد مشخص است. برای موفقیت باید هر بخش در حیطه وظایف خود کار کند و تمامی بخش‌ها و افراد پیگیر امور مربوط به خود هستند که اگر اینگونه نبود، سه قهرمانی در لیگ در سه سال متوالی محقق نمی‌شد.

نظر شما