کابلی خطاب به بهره برداران مجموعه شیرودی:

تفکر تغییر را در مجموعه خود به کار بگیرید

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۲:۲۳
کد خبر: ۸۵۳۵۸۲
تفکر تغییر را در مجموعه خود به کار بگیرید
بهره برداران مجموعه ورزشی شهید شیرودی با مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی، ظهر امروز شنبه 11 خرداد ماه 1398 دیداری با حضور بهره برداران مجموعه ورزشی شهید شیرودی با توفیق کابلی برگزار شد.

در ابتدای این نشست کابلی ضمن خوش آمد گویی به عزیزان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه پربرکت و پر فضیلت رمضان در وهله اول در خصوص ترک تفکر سوخته و غیر قابل استفاده ی پیشین گفت : با تداوم همین روش نباید انتظار پیشرفت در مجموعه داشته باشیم .

ایشان در ادامه در خصوص کلاس های تابستانی موکداً خوستار تغییر رویکرد بهره برداران نسبت به اماکن در اختیار خود و بهسازی و نوسازی آنها شد و خطاب به بهره برداران موارد ذیل را تأکید نمود :
 
1-همه باید مجوز برگزاری کلاس ها را داشته باشند.
2-کارت های مربیگری را بروز رسانی کنند.
3-نگهداری بهینه از اماکن در اختیار باید ملاک عمل قرار گیرد.
4-صدور کارت شناسایی برای کلاس های تابستانی الزامی است.
5-صدور کارت بیمه پزشکی ورزشی برای مراجعین الزامی است.
6-بنرهای کلی برای همه (به صورت یک بنر) تهیه و نصب گردد.
 
کابلی در خاتمه صحبتهای خود اظهار داشت از زمان حضور خود اولین کاری که انجام دادم درب اصلی مجموعه را بازگشایی نمودم، جالب است بدانید خیلی ها فکر می کردند که مجموعه تعطیل می باشد و اینجانب مبنای تلاش خود را از زمان حضور در مجموعه ، تغییر رویکرد و ایجاد تحول و شور و نشاط بیشتر بین همه ورزشکاران عزیز و مراجعین محترم قرار داده ام.
 
در ادمه جلسه آذرخوش معاون ورزشی مجموعه پیرو صحبتهای مدیریت مجموعه موارد ذیل را به حاضرین در جلسه گوش زد نمود:
 
1-مجوزهای لازم صرفاً می بایست در خصوص همان فعالیت ورزشی بوده و حتماً باید اعتبار آنها تمدید شده باشد
2-تهیه بیمه نامه مسئولیت مدنی و ارائه تصویر تأئید شده ی آن الزامی است.
3-اخذ فرم گواهی سلامت از مراجعین.
4-حتما باید رشته ورزشی مربوطه مدرک مرتبط با خود را دارا باشد (مثلا اگر رشته ای شنا است دیگر نمی تواند مدرک آن برای ناجی گری هم استفاده شود)

در خاتمه جلسه افشاری معاون حراست در خصوص ورود و خروج ورزشکاران عزیز در کلیه ایام سال به ویژه در فصل تابستان اعلام نمود : همه بهره بردارن موظف می باشند برای رشته ورزشی مربوط به خود کارت عضویت صادر کرده و با هماهنگی حراست مجموعه نسبت به تردد اقدام نمایند. (ممهور به مهر حراست یا نصب هولوگرام)

در پایان بهره برداران به صورت کامل و مبسوط در قالب راه کارهای پیشنهادی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. در این جلسه که به مدت 3 ساعت به طول انجامید ضمن تهیه و تنظیم صورتجلسه ی مربوطه ، مقرر شد امور مصوب شده در کمترین بازه ی زمانی عملیاتی و گزارش اجرای آن به دفتر مدیریت مجموعه ارائه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز