اخبار خوشی که از مجموعه شیرودی مخابره شد؛

بررسی طرح جامع بهسازی مجموعه ورزشی شهید شیرودی

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۴:۵۶
کد خبر: ۸۵۳۵۸۴
بررسی طرح جامع بهسازی مجموعه ورزشی شهید شیرودی
با حضور مهندس کریمی و معاونین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور جلسه ای در خصوص طرح های مجموعه ورزشی شهید شیرودی صورت گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی، مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور باتفاق معاونین خود امروز یکشنبه 12 خرداد 1398 در دفتر مدیریت مجموعه حضور بهم رساندند.

در ابتدا کابلی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و معاونین و هیئت مشاور در خصوص کلیات طرح های BOT مدنظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بحث های جامعی را خدمت حاضران در جلسه ارائه نمود.

در ادامه مهندس کریمی پیشنهادات اجرایی خود را در رابطه با مباحث مورد نظر و همچنین در خصوص طرح جامع و بهسازی مجموعه مطرح و خواستار اصلاح و بروز رسانی طرح، ظرف مدت یک ماه توسط شرکت مهندسین مشاور ماهر و همکاران شد.

در خاتمه مهندس کریمی از زمین چمن طبیعی شماره یک و سالن بدنسازی آقایان و بانوان بازدید بعمل آورد.

در این بازدید، رحمتی معاون فنی و مهندسی، حسینی معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، کوشافر مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور ماهر و همکاران، معاونین و مسئولان ستادی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است جلسه و بازدید به مدت دو ساعت به طول انجامید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز