آقای روحانی؛ ورزشکاران فراموش نمی‌کنند

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۲:۱۸
کد خبر: ۸۵۳۷۷۳
آقای روحانی؛ ورزشکاران فراموش نمی‌کنند
دیشب سالن اجلاس میزبان دیدار رئیس جمهور و اهالی ورزش بود، دیداری که هر سال برگزار می شود و از ابتدای دولت تدبیروامید تا امروز قطع نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مثل پارسال، دیشب هم مثل افطاری سال قبل، پاداش مدال آوران سال گذشته به حسابشان واریز شد تا کام قهرمانان ورزش ایران شیرین شود.

ورزشکاران شب گذشته از خوش حسابی دولت روحانی تقدیر کردند و البته یادشان آمد که این دولت در قبال ورزش کوتاهی نکرده است.

آقای روحانی، ورزشکاران فراموش نمی‌کنند که در آغاز دولت شما و در حالیکه هنوز شما و دولت‌تان مستقر نشده بودید، وزارت ورزش وقت بابت سه سال قهرمانی در دولت آقای احمدی نژاد به قهرمانان بدهکار بود ولی دولت شما آمد و طلب سه ساله ورزشکاران را پرداخت کرد.

آقای روحانی، ورزشکاران فراموش نمی‌کنند که شما در طول 6 سال گذشته، 12 بار پای درد دل ورزشکاران نشستید، شش بار مراسم تجلیل از آنها برگزار کردید و پنج بار با قهرمانان پای سفره افطار نشستید.

آقای روحانی، ورزشکاران فراموش نمی‌کنند که در دولت شما آرزوی چندین دهه‌ای قهرمانان جامه عمل پوشید و قانون استخدام قهرمانان به تصویب هیئت دولت رسید تا دیگر دغدغه بابت فردای قهرمانی و روزهای فراموشی نماند.

آقای روحانی، ورزشکاران فراموش نمی‌کنند که در دولت شما کمیته ملی پارالمپیک مستقل شد تا حق و حقوق ورزشکاران معلول و جانباز حفظ شود.

آقای روحانی مردم فراموش نمی‌کنند که در دولت شما چند صد پروژه ورزشی افتتاح شد تا سرانه ورزش کشور افزایش یابد.

آقای روحانی، ورزشکاران فراموش نمی‌کنند که در دولت شما اردوهای ورزشی با کیفیتی بهتر و مفیدتر برگزار شد و ورزشکاران با فراغ بال خود را آماده رقابت‌ها کردند.

آقای روحانی ورزشکاران فراموش نمی‌کنند که شما وعده دادید ورزش را به دست ورزشکاران بسپارید و شش سال است انتخابات فدراسیون‌ها در کمال آزادی و رقابت برگزار می‌شود.

آقای روحانی، ورزشکاران فراموش نمی‌کنند در دولت شما دعوای قدیمی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تمام شد و ورزش رنگ آرامش به خود گرفت.

آقای روحانی، ورزشکاران اینها و چندین اقدام بزرگ در ورزش را فراموش نمی‌کنند و از شما سپاسگزار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز