فضل‌الله باقرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وزارت ورزش و جوانان با پرداخت پاداش‌ها در شرایط فعلی کار بزرگی انجام داد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۲:۰۰
کد خبر: ۸۵۳۸۹۰
وزارت ورزش و جوانان با پرداخت پاداش‌ها در شرایط فعلی کار بزرگی انجام داد
ییس فدراسیون شمشیربازی گفت: وزارت ورزش و جوانان با پرداخت پاداش ها در شرایط فعلی کار بزرگی انجام داد و این پرداخت می توان در انگیزه قهرمانان ما تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فضل الله باقر زاده رییس فدراسیون شمشیر بازی درباره دیدار رییس جمهور با ورزشکاران گفت: ابتدا اجازه بدهید بنده از تلاش‌های فراوان وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر در پرداخت پاداش ورزشکاران تشکر کنم.

وی افزود: این دیدار صمیمانه با رییس جمهور هر سال برگزار می شود و من فکر می کنم وزارت ورزش و جوانان با پرداخت پاداش ها در شرایط فعلی کار بزرگی انجام داد و این پرداخت می‌توان در انگیزه قهرمانان ما تاثیر بسزایی داشته باشد.

رییس فدراسیون شمشیربازی در ادامه عنوان کرد: اکثر ورزشکاران رشته های مختلف که در بازیهای آسیایی افتخار آفرینی کردند، فوتبالیست و یا والیبالیست نیستند که در آمد بالایی داشته باشند و این پاداش می تواند برای آنها اهمیت بالایی داشته باشد. البته شکی در این موضوع نیست که ملی پوشان ما به دلیل حس وطن پرستی وعشق و علاقه به مردم و کشور خود با تمام وجود  در میادین مختلف حضور پیدا می کنند، اما به هر حال انگیزه مالی هم وجود دارد و بالاخره ملی پوشان باید از جایی تامین مالی شوند.بنده بازهم از تلاش فروان وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز