رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال؛

غفور: سه بازی سخت را بردیم

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۴:۲۹
کد خبر: ۸۵۳۹۰۲
غفور: سه بازی سخت را بردیم
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی در سه بازی متوالی در لیگ ملت های والیبال گفت: در سه بازی با شرایط خاص پیروز شدیم و واقعا کار سختی داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر غفور پس از پیروزی در سه دیدار اول لیگ ملت های والیبال اظهار کرد: انتظار و توقعی که هر کس دارد این است که بهترین بازی را انجام دهد. ما بازی های سختی داشتیم و درست است سه برد سه امتیازی کسب کردیم اما هر باز شرایط خاصی داشت.

وی افزود: بدون بازی تدارکاتی با ایتالیا رو برو شدیم و در یک شرایط خیلی بد به مسابقه برگشتیم و بردیم. بازی بعد با میزبان دیدار داشتیم و بدون واگذاری حتی یک ست برنده شدیم.

ملی پوش ایران تاکید کرد: در بازی سوم مقابل آلمان هم که تیم بسیار منظمی است امتیاز به امتیاز جنگیدیم تا برنده شویم. بازیکنان واقعا بعد از دو مسابقه پیاپی خسته بودند اما در یک بازی طولانی سرانجام پیروز شدیم.

غفور درباره کنترل بازی در امتیازهای حساس نیز گفت: یکسری از عواملی که باعث شد در امتیازهای حساس ببریم، روحیه بالای تیم به دلیل بردهایمان در دو بازی قبلی بود. حالا امیدوارم با یک ریکاروی خوب و همین روحیه برای هفته دوم آماده شویم.

نظر شما