برای بررسی و تصویب قوانین جدید؛

نشست کمیته تدوین قوانین فدراسیون بین‌المللی اسکی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۰:۰۳
کد خبر: ۸۵۳۹۳۲
نشست کمیته تدوین قوانین فدراسیون بین‌المللی اسکی برگزار شد
نشست کمیته تدوین قوانین فدراسیون اسکی برای بررسی و تصویب قوانین جدید فدراسیون جهانی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در  نشست کمیته رول اسکی گزارشی در مورد روند پیشرفت و توسعه رشته رول اسکی در ایران ارائه شد و نمایندگان فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز از این روند رو به رشد رشته رول اسکی در ایران استقبال نمودند و نسبت به اختصاص کمک جهت توسعه هرچه بیشتر این رشته تاکید کردند و از اعزام نماینده فدراسیون بین‌المللی جهت بررسی شرایط کسب میزبانی مسابقات مختلف توسط ایران در آینده خبر دادند.

در نشست کمیته اسکی روی چمن فدراسیون بین‌المللی اسکی آخرین شرایط و هماهنگی‌ها برای برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی و فینال کاپ جوانان جهان اسکی چمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شرکت در نشست‌های کمیته‌های آلپاین، اسنوبرد، صحرانوردی و جلسه نمایندگان فنی فدراسیون بین‌المللی اسکی از دیگر برنامه‌های این سفر بود.بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی و نماینده ایران در کنگره فدراسیون بین المللی اسکی بود.

در کنگره فدراسیون بین‌المللی اسکی برابری جنسیتی بر اساس دستورالعمل ارسال شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک و تصویب قوانینی در این راستا مهم‌ترین بحث مطرح شده در مجمع فدراسیون بین‌المللی اسکی بود. بر همین اساس فاز نخست این دستورالعمل تا سال ٢۰٢۰ اجرایی خواهد شد و تا سال ٢۰٢٢ فاز دوم این طرح نهایی خواهد شد و تمامی کشورها باید این دستورالعمل را اجرایی کنند. 

نمایندگان کشورها در کمیته‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی، نمایندگان فنی فدراسیون بین‌المللی اسکی، اعضای هیات‌های‌ ژوری و موارد دیگر باید بر اساس دستورالعمل برابری جنسیتی فدارسیون بین‌المللی اسکی اجرایی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز