بهروز عطایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد والیبالیست‌ها در هفته اول عالی بود/ لازم بود جایگاه‌مان در جدول لیگ جهانی تثبیت شود/ شانس حضور در بین ۶ تیم برتر را داریم

۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۶:۴۲:۳۹
کد خبر: ۸۵۴۱۹۸
عملکرد والیبالیست‌ها در هفته اول عالی بود/ لازم بود جایگاه‌مان در جدول لیگ جهانی تثبیت شود/ شانس حضور در بین ۶ تیم برتر را داریم
سرمربی مازندرانی تیم ملی والیبال جوانان گفت: در بازی دوم و سوم فوق العاده بودیم و موفق شدیم دو تا تیم خوب را شکست دهیم و توانستیم خودمان را در جدول رده بندی تثبیت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سرمربی مازندرانی تیم ملی والیبال جوانان، درباره عملکرد تیم ملی در هفته نخست لیگ ملت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم ملی در هفته اول بازی‌های قابل قبولی را ارائه کرد. با توجه به این که قبل از رقابت‌ها نیز بازی تدارکاتی نداشتیم و ممکن بود از این موضوع آسیب ببینیم ولی خوشبختانه بازی‌های خوبی را شاهد بودیم. خوشبختانه عملکرد بازیکنان همه خوب بوده و آقای کولاکوویچ هم تیم را خوب مدیریت کردند.

وی ادامه داد: در بازی برابر ایتالیا تقریبا ما یک ست و نیم زمان نیاز داشتیم که خودمان را با شرایط و جو مسابقات هماهنگ کنیم. در ست اول این بازی متاسفانه خوب نبودیم و نتیجه را واگذار کردیم. در ست دوم هم از اواسط بازی و با تغییراتی که انجام شد و فیاضی وارد زمین شد جریان بازی عوض شد و در نهایت موفق شدیم برنده اولین دیدار باشیم.

عطایی در مورد بازی با چین و آلمان نیز تصریح کرد: به نظرم در بازی دوم و سوم فوق‌العاده بودیم و موفق شدیم دو تا تیم خوب را شکست دهیم و توانستیم خودمان را در جدول رده‌بندی تثبیت کنیم، ضمن اینکه ما در سال‌های گذشته هیچ وقت شروع خوبی در این مسابقات نداشتیم ولی این بار واقعا شروع خوبی داشتیم که نشان داد والیبال ما به مرز خودباوری رسیده است.

وی درباره دیدارهای هفته دوم نیز گفت: هفته دوم بازی‌های سختی در پیش داریم. تیم برزیل، آرژانتین و ایران با کسب سه برد متوالی وارد این هفته خواهند شد که هر سه نیز تیم‌های خوبی هستند و بدون تردید دوست دارند این روند پیروزی‌ها را ادامه دهند. برزیل در این دوره فقط یک پاسور خود را به همراه ندارد، تیم ژاپن و آرژانتین هم با تمام قوا آمدند. بنابرای هفته سختی را در پیش خواهیم داشت.

عطایی در پایان درخصوص شانس حضور ایران در جمع شش تیم برتر نیز بیان کرد: ایران شش بازی مهم و تاثیرگذار را در ایران خواهد داشت. دیدارهایی که حداقل احساس می‌کنم می‌توانیم پنج برد را به دست بیاوریم. بنابراین احساس می‌کنم شانس حضور در بین شش تیم برتر را داریم.

نظر شما