رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

اگر مسابقه فینال برگزار نمی‌شد خدای نکرده شاهد خون و خونریزی بودیم/ از پافشاری و حسن تدبیر وزیر ورزش و جوانان بعد از این سوء تدبیر در بازی دیشب، قدردانی می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۰:۵۶
کد خبر: ۸۵۴۲۰۱
اگر مسابقه فینال برگزار نمی‌شد خدای نکرده شاهد خون و خونریزی بودیم/ از پافشاری و حسن تدبیر وزیر ورزش و جوانان بعد از این سوء تدبیر در بازی دیشب، قدردانی می‌کنیم
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفان حواشی مسابقه فینال جام حذفی، گفت‌ که این فراکسیون مسائل اخیر درباره مسابقه فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان را بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی بررسی می‌کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حوادث و وقایعی که در عرصه سیاست، اجتماع و فرهنگ رخ می‌دهد نشان دهنده عصبانیت و نارضایتی مردم است و مدیران ارشد و مسئولان باید این نارضایتی‌ها را به مثابه هشدار و زنگ خطری جدی بگیرند. در مسابقات ورزشی و فوتبال هم شاهد بروز ناهنجاری‌هایی هستیم که ریشه اصلی آن نارضایتی مردم است. البته حسن تدبیر و برخورد واقع بینانه و منصفانه با قضایا می‌تواند خیلی از رویدادها را تعدیل کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما در مسابقات فوتبال لیگ‌های اروپایی هم شاهد ابراز خرسندی یا نارضایتی مردم هستیم، اما نه به این شکل که مسابقه‌ای تعطیل شود یا منجر به درگیری‌های شدید شود. همچنان که این اتفاق در ایران هم کم سابقه است و من فکر می‌کنم حسن تدبیر می‌تواند جلوی تکرار خیلی از این وقایع را بگیرد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسابقه فوتبال شب گذشته (یکشنبه) پرسپولیس و داماش گیلان، تصریح کرد: از پافشاری و حسن تدبیر وزیر ورزش و جوانان و مسئولان امر بعد از این سوء تدبیر، قدردانی می‌کنیم. خیلی‌ها این بازی را خاتمه یافته می‌دانستند، اما این پافشاری‌ها باعث شد مسابقه اگر چه با تأخیر ولی برگزار شود. آقای یوسفی، عضو فراکسیون ورزش و نماینده اهواز معتقد بود که اگر این مسابقه برگزار نمی‌شد شاهد اعتراضات گسترده و خدای نکرده خون و خونریزی بودیم.

تابش در عین حال اضافه کرد: چرا مسابقه‌ای که می‌تواند محلی برای تخلیه انرژی جوانان باشد و ورزشی که باید دستاوردش اخلاق، فتوت و جوانمردی باشد چنین رویدادی را بیافریند که موجب نگرانی ورزش دوستان شود؟ در این حوادث سوء تدبیر کاملاً محرز است و باید پس از جمع بندی با متخلفان امر برخورد شود تا دست اندرکاران بدانند مسئولیت‌شان را باید بر مدار قانون انجام دهند و اگر عملکردشان باعث تنش و تشنجی شد مورد مواخذه قرار گیرند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت بررسی این موضوع از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و استانداری خوزستان، گفت‌: فراکسیون ورزش هم بعد از تعطیلات هفته جاری و شروع به کار مجلس شورای اسلامی این موضوع را با حضور مسئولان امر مورد بررسی قرار خواهد داد.

نظر شما