محمد محمودی شاه‌نشین در گفتگو با خبرگزاری برنا:

درایت سلطانی‌فر برای برگزاری بازی شایسته بود/ اتفاقات استادیوم اهواز باید ریشه‌یابی شود/ مدیریت بهتر می‌توانست از ایجاد تنش جلوگیری کند

۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۶:۰۱:۳۹
کد خبر: ۸۵۴۵۰۲
درایت سلطانی‌فر برای برگزاری بازی شایسته بود/ اتفاقات استادیوم اهواز باید ریشه‌یابی شود/ مدیریت بهتر می‌توانست از ایجاد تنش جلوگیری کند
نماینده مردم استان تهران در مجلس شورای اسلامی متعقد است که اتفاقات رخ داده در استادیوم اهواز را می‌شد با تدبیر حل و فصل کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد محمودی شاه‌نشین، نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص اتفاقات رخ داده در بازی فینال جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان صحبت کرد.

محمودی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه نباید در بازی فینال جام حذفی این اتفاقات پیش می‌آمد، اظهار داشت: تنها یک نگاه مقطعی به حاشیه‌های ایجاد شده کافی نیست و باید به چند سال گذشته نیز نگاهی داشته باشیم که چرا ما در ورزشگاه‌ها با اینچنین اتفاقاتی همواره روبرو بوده‌ایم. از آنجایی که بنده سابقه‌ای به عنوان رییس هیات فوتبال دارم قاعدتا با برگزاری این نوع مسابقات آشنا هستم و اینکه قبل از مسابقه جلساتی را با حضور نماینده دو باشگاه تشکیل می‌شود که بتوانند بازی را با نظم برگزار کنند.

وی در ادامه افزود: نباید این موضوع را فراموش کنیم که فوتبال و لیگ ما در دو فصل گذشته یک نظم و انسجام خوبی را داشته است و بازی‌ها در زمان مقرر شروع و در تاریخی نیز که از قبل اعلام شده به اتمام رسیده است. تعداد بازی‌های لیگ در دو سال گذشته که کنسل شده خیلی کم بوده و این نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه‌ریزی مناسبی را داشته است. اتفاقات صورت گرفته در استادیوم اهواز مورد تایید هیچ‌کس نیست ولی باید این موضوع ریشه‌یابی شود که چرا این اتفاق رخ داد.

نماینده مردم استان تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک موضوعی که می‌توانست از همان ابتدا با تدبیر حل شود به یک حاشیه و معضل تبدیل شد و اگر ورود دکتر سلطانی‌فر به این قضیه نبود شاید اتفاقات بدتری نیز در اهواز شکل می‌گرفت. وقتی عکس‌ها و فیلم‌های بازی فینال را نگاه می‌کردیم مشخص بود که به هیچ عنوان وضعیت استادیوم قابل کنترل نیست و باید قبل از اینکه به این وضعیت می‌رسید مسئولینی که در استادیوم حضور داشتند اوضاع را کنترل می‌کردند و نمی‌گذاشتند جایگاه تماشاگران داماش گیلان اشغال شود. هرچند به خاطر اینکه این بازی در شهر ثالث برگزار می‌شد شاید هیچ‌کس فکر این را نمی‌کرد که این دیدار با این وضعیت روبرو شود.

محمودی ادامه داد: باید مدیریت بهتری برای این بازی صورت می‌گرفت و در آرامش مشکلات را حل می‌کردیم و نباید مدیرعامل داماش با صحبت‌هایش تنش ایجاد می‌کرد. مسئولینی که در ورزشگاه حضور داشتند باید مدیرعامل داماش را به آرامش دعوت می‌کردند تا در یک فضای خوب مشکل را برطرف کنند. باید بازی راس ساعت برگزار می‌شد و رفته‌رفته تماشاگران داماش را در آرامش وارد استادیوم می‌کردند. اتفاقی که در استادیوم فولاد آرنا افتاد بنده حق را به مدیرعامل و هواداران داماش می‌دهم ولی این ایجاد تنش به سود ورزش و فوتبال کشور نیست. نباید یادمان برود که بسیاری از بزرگان فوتبال حال حاضر و گذشته ما از استان گیلان بوده‌اند که زحمات زیادی را برای پیشرفت فوتبال کشور کشیده‌اند.

وی افزود: این اتفاق افتاده ولی نباید یکسری در این بین قربانی شوند. هواداران عزیز فوتبال نیز باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که بازی فوتبال عاری از اشتباه نیست ولی نباید همه تقصیرها را به گردن داوری انداخت و مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ را به جانب‌داری از یک تیم متهم کنیم. قطعا در حاشیه پیش آمده در فدراسیون اهواز برخی افراد کم‌کاری و یا سهل‌انگاری کرده‌اند ولی نباید صرفا یک شخص را مورد هجمه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دکتر سلطانی‌فر رییس ورزش کشور است و اگر در این موضوع ورود نمی‌کرد جای سوال بود. درایت ایشان برای برگزاری بازی فینال به موقع و شایسته بود و اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید وضعیت بدتری نیز شکل می‌گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز