مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان پیگیری شد؛

تلاش جلالی‌پور و نعمتی برای کسب مدال برنز

۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۹:۴۵
کد خبر: ۸۵۴۸۵۸
تلاش جلالی‌پور و نعمتی برای کسب مدال برنز
در ادامه مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان در هلند، دو کماندار کشورمان برای کسب مدال برنز تلاش خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات جهانی پاراتیروکمان در هلند و در ماده ریکرو مردان اصغر زارعی نژاد در دوم سوم ۶ بر ۲ تایلند را شکست داد ولی در یک هشتم نهایی ۶ بر ۴ برابر کمانداری از کره جنوبی شکست خورد.

غلامرضا رحیمی در دور سوم ۷ بر ۳ مغلوب نماینده هند شد. پوریا جلالی‌پور در دور سوم ۶ بر صفر نماینده مغولستان را شکست داد و راهی دور بعد شد. وی در یک هشتم نهایی کمانداری از هند را شکست داد. جلالی‌پور در دور یک‌چهارم برابر نماینده ترکیه با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی مقابل کمانداری از آمریکا با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در دیدار رده‌بندی روز یکشنبه به مصاف حریفی از روسیه می‌رود.

در ریکرو زنان، زهرا نعمتی در دور سوم ابتدا ۷ بر یک کمانداری از اوکراین را شکست داد سپس نماینده ایتالیا را 6 بر صفر شکست داد و راهی دور نیمه‌نهایی شد. نعمتی در این مرحله با نتیجه 6 بر 4 مغلوب کمانداری از لهستان شد و راهی دور رده‌بندی شد. وی روز یکشنبه در دیدار رده‌بندی به مصاف حریفی از روسیه می‌رود. در کامپوند انفرادی مردان، ایران ۳ نماینده داشت که در دور سوم رمضان بیابانی در تیر طلایی هادی نوری را شکست داد اما در ادامه و در مرحله یک هشتم با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ مغلوب آمریکا شد.

علی سینا منشازاده در دور سوم ۱۴۴ بر ۱۴۱ نماینده آفریقای جنوبی را شکست و حریف کمانداری از بریتانیا در دور یک هشتم شد.وی با برتری ۱۴۶ بر ۱۳۸ برابر این حریف راهی دور بعد شد. وی در دور یک چهارم نهایی با نتیجه 144 بر 143 مقابل نماینده ترکیه شکست خودر و از صعود به نیمه نهایی بازماند. در کلاس w1 مردان مجید کاکوش و محمدرضا زندی که در دور نخست کماندارانی از آمریکا و جمهوری چک را شکست داده بودند، در دور دوم به ترتیب برابر نمایندگان جمهوری چک و ترکیه با نتایج ۱۴۱ بر ۱۳۸ و تیر طلایی شکست خوردند و از صعود به مراحل بالاتر باز ماندند.

نظر شما